by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Tavasz a tigrisnél

flying tiger - 2017. március

2017. március 13. - bardoczeva

A flying tiger (ex TIGER) az az üzlet, ahová, ha arra árok, mindig benézek. Egy ismerősöm szerint ott csupa haszontalaság vár, ám én pont ezeket a "haszontalanságokat" szeretem igazán. Ezek azok a dolgok, amikről nem is tudom, hogy kellenek nekem, mielőtt meg nem látom őket.
Ez nem kifejezetten "A tudatos vásárlás", de úgy vagyok vele, hogy szeretem meghagyni évente 2-3 alkalommal magamnak a felfedezés örömét, és a gyerekkorom izgalmát, amikor "csak úgy" kaptam valamit, az se volt baj, ha nem volt épp szükségem rá.

Természetesen most sem jöttem el üres kézzel, de a választásaim majd egy másik posztban mutatom meg.
Addig is barangoljuk be a váci utcai boltot!

Tavasz lévén a húsvét és a kertészkedés a két kiemelt téma, és mint mindig, ezekhez a kiemelt témákhoz kapcsolódó termékekkel van tele az üzlet előtere. 
Belépéskor ez az első, amit meglát az ember, és a kirakat is (legalábbis az egyik) erről szól. 

img_9557.JPG

img_9561.JPG

img_9560.JPG

img_9559.JPG

img_9558.JPG

A két kis kedvencem, a tojás alakú aszfaltkréta és a nyuszifej forma ajándékzacskó, aminek a füleit összeköthetjük...hát imádom.
A nyuszi mintás ajándékzacskók is nagy kedvenceim, és bár ez a virágos ornamentikás és nagyon színes stílus nem egészen az enyém, tagadhatatlan, hogy igazi tavaszi, élénk hangulatot árasztanak a falak.

img_9562_1.JPG

img_9563_1.JPG

A földszinten, hátrább találhatóak a konyhai cuccok és a partydekor, valamint a sport és háziállat-szekció.
A partykellékeket töretlenül imádom, a gyerekek szülinapján fellógatott fagylalt alakú lampionok is innen vannak!

A papír szívószálak, szalvéták, ajándékkísérők, csomagolópapírok, gyertyák és még ezer más olyan klassz összhangban van egymással, hogy ha egyszer ilyen szinten beszínesedem, tuti mindent innen fogok beszerezni!

img_9565_1.JPG

Általában szerepel egy adott kollekció is a kínálatban, a rá jellemző színekkel, formákkal, szimbólumokkal, ez most ez a szintén nagyon színes, állatos formavilág:

img_9567.JPG

Az emeleten pedig a szokásos kreatív/írószer/papírbolt és kifejezetten lakber holmik, gyerekjátékok és fürdőszobai kiegészítők várnak.

img_9571.JPG

Nagy örömömre újra kapni az ecset forma jegyzettömböt, ami hobby festő barátaimnak remek ajándék, ezekből mindig van nálam.

img_9570.JPG

Vázák, gyertyatartók, gyertyák, lámpások...mindenféle színben és formában!

img_9574.JPG

img_9572.JPG

img_9573.JPG

img_9581.JPG

img_9579.JPG

img_9575.JPG

img_9576.JPG

img_9578.JPG

 Igazából itt mindig bajban vagyok, mert a gyerekeknek is ezer és ezer rajzcuccot, kreatív foglalkoztatót tudnék hazahordani...de szép lassan majd végigmegyünk, alkalmanként egy-egy aprósággal talán fenn tudom tartani az ő érdeklődésüket is!
Azért a cég weboldaláról néhány ezeknél sokkal jobb képet is le tudtam menteni, ezeket azért megmutatnám:

Ha lenne olyan helyem a lakásban, ahol nem lennének útban, akkor biztosan beszereznék párat ezekből a függő kaspókból 900 Ft-ért:
3001069.png

Gyermek esőköpeny 500 Ft-ért:
3000411.png

Kerti szerszámok cuki színekben 1000 Ft-ért:
3001130.png

Palánta nevelő tálca 600 Ft:

3001070.png

...esetleg az üveg süteményes tálak több színben? (2500 Ft)
3000996.png

De az van, hogy oldalakon át tudnám még sorolni ezeket, egyszerűbb benézni, ha arra jártok! 
Grafománoknak, írószer-imádóknak fokozott önuralomra lesz szükségük, ezt előre mondom...

A bolt facebook oldalán, instagram oldalán célszerű figyelni, mik a havi újdonságok,mert minden hónapban van valami ám!
Remélem, megbocsátjátok, hogy itt ömlengek...nekem nagyon kellemes emlékeim kötődnek ehhez a bolthálózathoz azokból az időkből, amikor anyuék még kint éltek Svédországban, így valamennyire érzelmileg is kötődöm hozzájuk, nosztalgiázni remekül tudok odabent...

Bolondozni sosem vagyunk túl öregek! ;)
Jó nézelődést!
alairas_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7612335645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2017.03.13. 21:22:16

nekem az idei tavaszban a türkiz alapon virágmintás a kedvencem náluk :) a képeiden nem láttam, de az én kosaramba beugrott 2 pléhdoboz meg egy bevásárlótáska, mindig mosolyognom kell, mikor ránézek

bardoczeva 2017.03.14. 21:14:50

@Nils Holgersonné: nagyon jó fejek ezek a táskák...nekem is van vászontáskám, annyira szeretem!
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;