by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Tél után tavasz lesz, felhős után felderül...

Tavaszváró lakáslesen Dabason.

2018. január 16. - bardoczeva

Ma egy kedves barátnőmnél jártam, és a legutóbbi látogatásom óta rengeteget változott Otthona teljesen lenyűgözött. Nem ez az első alkalom, hogy bekukucskálok mások hajlékába, korábban már írtam egy szentendrei álomházikóról és azt is nagyon szerettétek!

Biztos tapasztaltátok már, vannak olyan ismerőseitek, akik annyira inspirálóak, hogy amint hazaértek tőlük, kedvet kaptok, hogy elpakoljatok vagy átrendezzétek a lakást.
Én így jártam ma...

Mivel én lélekben már elengedtem ezt a tél-dolgot, reggel, amikor felkeltünk, komoly megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy havazott. Ahogy mentünk Dabas felé, úgy nőtt a hó mennyisége is, és mire odaértünk, akkora lett, amekkorát ezen a télen még nem is láttam.
Így még varázslatosabb volt a sok tavaszi hagymás az ablakokban a téli, havas háttérrel.

Az úticél Kmetyóné Krisztáék otthona volt, aki a LIGNOCOLOR festékmárka magyarországi nagyasszonya.
Igazán sok ámulnivalót láttam, de nem is húznám tovább, beszéljenek helyettem a képek!
Kezdjük a konyhával...
img_9999.jpgEgy régi parasztház alakult át mai otthonná, ezért voltak bizonyos adottságok, amikből a háziasszony jó érzékkel kovácsolt előnyt. Ilyen többek között a gerenda mennyezet, ami világosra festve még alacsony mivolta ellenére sem sötét, illetve a széles ablakpárkányok, amik gyönyörű gyűjteményeknek adnak helyet.img_9977.jpg

img_9994.jpgA dekorációban a kinti havas táj ellenére is fontos szerephez jutnak a tavasz hangulatát megelőlegező hagymások is, mindenféle szépséges edényben:img_9974.jpg

img_0006.jpgBárhová néz az ember, szépségeket lát, elég csak átnézni a másik ablakba:
img_9981.jpgVagy felnézni a vitrines tálaló szekrényre:
img_9993.jpgHátat fordítva ennyi szépségnek egy szintén különleges komód mellett vezet át az utunk az előszobán át.img_0009.jpgA nappali a ház másik traktusában van, a hátsó kert felé hatalmas üveg fallal:
img_0003.jpg

img_9988.jpg

img_9973.jpgInnen nyílik a csodás hálószoba:img_9985.jpg

img_0004.jpgA ház minden egyes kis részlete egyedileg kialakított és a tulajdonosok hibátlan ízlését dicséri. Rengeteg saját kézzel elvégzett bútorfelújítás, falfestés, stencilezés, millió munkaóra fekszik benne, de szerintem éppen ettől tökéletes!
Nyilván nem tudtam és nem is akartam volna minden egyes részletet bemutatni, de higgyétek el, a konyha is álom, ahogyan a fürdő is és sorolhatnám, de talán ezekről majd egy következő posztban...

Addig is, ha tetszik ez a stílus, szereted az itt látható árnyalatokat, formákat, akkor biztos, hogy kedvedre lesz a Lignocolor világa!Érdemes bekukkantani!

Ha szívesen olvasgatnál hasonló, remek otthonokról, lakberendezési fogásokról, akkor pedig gyere és kövess facebokoon, ahol naponta frissülő tartalmakkal várlak!
Kellemes időtöltést!
alairas_3.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr8813572551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;