by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Strasszos, csillámos csillag tíz perc alatt

Pentart csillámpor és mixed media ragasztó

2017. november 08. - bardoczeva

Egyszerű hungarocell csillag formákat csillámoztam be egy Svédországban vásárolt méregdrága dísz mintájára. Ennél a projektnél a gyorsaságra mentem rá, de ha nincsen otthon ragasztó spray, akkor bármilyen más ragasztó is megteszi, csak ecsettel felhordva lassabban fog száradni.

A saját menetrendem az volt ennél, hogy a ragasztó spray-vel fújtam egy vékony réteget, aztán azt beszórtam csillámmal, kicsit hagytam megszáradni, fújtam rá még egy réteget, azt is beszórtam csillámmal, és végül még egyet. Így soknak hangzik, de a csillámból pl alig hiányzott, mire elkészültem.

img_9351.JPG

img_9349.JPG

Amikor elkészült az alap, egyébként takarékosabb a csillámot tekintve, ha előtte ezüstre festi az ember a hungarocellt, azonban amit nyerünk a réven, elvesztjük a vámon, az ezüst festék sem olcsó. Akkor már inkább "vesszen" az a csillám...
Más projekteknél is, ha az ember kreatívan gondolkodik és ismeri az anyagok milyenségét, sokszor helyettesíthetőek a hobbivegyszerek egymással. Ehhez a projekthez sem kell feltétlen a média ragasztó, én azért választottam, mert garantáltan átlátszóra és mattra szárad. Emellett pedig nem folyik, úgyhogy "tömít" is a strassz alatt.

img_9353.JPG

img_9352_1.JPG

A csillámokkal való gazdaságos bánás egyik trükkje, hogy ahol szórja az ember, egy sima papírt tesz alátétnek és akkor nem kell óvatoskodni, nyakon lehet önteni az adott felületet. Utána pedig egyszerűen félbehajtva vissza lehet szórni a lehulló csillámot.

img_9355_1.JPG

img_9354_1.JPG

A közepére beragasztom a strasszt, ügyelve rá, hogy alatta a csillámok fixen legyenek rögzítve, mert ha laza, nem fogja meg a követ.

Az akasztásához pedig ezüst szalag közepébe szúrtam egy gombostűt és úgy nyomtam a csillag egyik csúcsába. nincsen súlya, így jól megtartja.
img_9360.JPGHa tetszett az ötlet, nézz körül a blogon a többi karácsonyi útmutató között, vagy gyere és kövess facebookon, ahol naponta frissülő tartalommal várlak!

alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr4413195356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;