by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Rozsdázás LVL 2

Az örökké változó anyag

2018. november 17. - bardoczeva

Írtam már korábban a pentartos rozsdázó szettről.

Akkor a cél az volt, hogy hungarocell alapon érjek el öntöttvas hatást. Az, meglátásom szerint tökéletesen sikerült.
Ezúttal a "túlságosan makulátlan", túl szép, túl új fém elemeket szerettem volna az idei koncepcióba illeszteni. Ehhez pedig újra ezt a vegyszert hívtam segítségül.

_mg_2662.JPG

_mg_2661.JPG

_mg_2682.JPG

_mg_2684.JPG



Az csengettyűket és a csillagokat olcsón szereztem a pepcoból, ott minden évben kitűnő, átalakításra való alapokat találok, idén is így volt.
Első lépésként lekentem őket egy vastag rétegben földbarna matt akrillal, és száradás előtt beleszórtam a festékbe a vasport (rust effect powder).

_mg_2677.JPG

_mg_2678.JPG

_mg_2681.JPG

_mg_2689.JPG


Miután megszáradt az egész, fogtam a három reagens folyadékot és teljesen véletlenszerűen rácsepegtettem mindenhol. Hagytam egy éjszakán át hatni  és másnap reggel erre ébredtem:

_mg_2695.JPG

_mg_2699.JPGMivel a kialakult rozsdás felület nekem egy kicsit "túl sok" volt, így szerettem volna tompítani rajta, ezért elővettem a viaszokat. 
A barna és a fehér befejező viaszokkal bűvészkedtem egy kicsit, egységesebbé, visszafogottabbá váltak a tónusok.

_mg_2703.JPG

_mg_2721.JPG

_mg_2727.JPG

_mg_2731.JPG

Olyanok lettek ezek a holmik, amilyennek én szerettem volna őket, de ez nem azt jelenti, hogy ez az egyetlen lefogadható és járható út ezügyben. Azt fontos tudni, hogy ez a szett és ezek a szerek önálló életet élnek. Ez azt jelenti, hogy kétszer közvetlen egymás után se lehet ugyanazt az eredményt elérni vele, így ha a cél az, hogy sok hasonló holmi legyen, inkább a rozsda  festékszettet ajánlom.

Ez az anyag folyamatosan változik, hogy Lakbear barátomat idézzem, van a kis cuki festékszett és van a nagy, gonosz t-rex, a vegyszeres rozsda effekt.

Függően a páratartalomtól, napfénytől, időtől, hőmérséklettől, gyakorlatilag kis túlzással a hold állásától is, mindig alakul, változik majd a felület. Ennek tudatában választottam ezt, mert véleményem szerint ez a legélethűbb eredmény, amit mesterségesen el lehet érni.


Ha tetszett az ötlet és szívesen olvasnál hasonlóakat, akkor kérlek, hogy tedd könyvjelzőbe a blogom, kattints a blogposzt alatti KARÁCSONY címkére, vagy a felső menüben a KARÁCSONY menüpontra, illetve gyere és kövess facebookon, ahol naponta frissülő kreatív anyagokkal várlak!

alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7314368037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;