by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Szalagrendező doboz, orsó, bobin kartonból

PENTART papír ragasztó

2018. október 07. - bardoczeva

Sokszor láttam már különféle magazinokban és a pinteresten ezt a típusú szalagrendszerező dobozt, de mivel évek óta nem futottam bele, szinte le is mondtam róla. Aztán persze néhány napja a KIK-ben belefutottam egybe és nagyon megtetszett a mintája is, így elhoztam.

Az itthon levő szalagjaim nagy része azonban nem orsón van, sokkal inkább feltekerve, vagy még úgy se...
Emiatt kellett készítenem néhány bobbint, amin méltó mód tárolhatom őket.

Mivel hamarosan kezdődik a karácsonyi készülődés időszaka, a "karácsonyi" szalagok kerültek a dobozba, de nyilván bármi belefér.

_mg_1843.JPG

_mg_1841.JPGBelül nem voltak osztások, hanem teljesen egyterű, ezért hogy ne akadjanak, gubancolódjanak össze, kraft kartonra scrapbook kartont kasírozva elválasztó lapokat készítettem.

A meglevőeken felül 3 vagy 4 orsó kellett még, ezek elkészítéséhez pedig nincsen másra szükség, mint az alufólia megmaradt hengerére és vastag kartonra. 
Olyan ragasztót kerestem, ami átlátszóra szárad, erősen tart és gyorsan megköt, papír ragasztásához pedig a pentart kifejezetten papír ragasztója tökéletes választásnak bizonyult.

_mg_1846.JPG

_mg_1845.JPG

Voltak korábbról karton bobbinjaim, amiken east of india szalagok voltak, ezeket vettem alapul.

A kör alakot körberajzoltam a kartonon kétszer, és kivágtam. A középső lyukra itt nincsen szükség, így azzal nem foglalkoztam.


Az alufólia hegerén kimértem, milyen széles szalagnak lesz rajta helye, és egy éles késsel méretre szeleteltem. Ezek után nem volt más dolgom, mint össszeragasztani az elemeket.

_mg_1849.JPG

_mg_1848.JPGMivel a doboz keresztmetszete nem négyzet, így a kisebb orsók mögött kitömtem a helyet juta szalaggal, mert a hátra guruló orsók visszahúzták a nyílásból a szalagot, így mindig újra kellett bújtatnom.

_mg_1854.JPG

_mg_1852.JPGMivel jellemzően óriási káosz van körülöttem az alapanyagokat illetően, és renszeresen fogalmam sincs róla, hogy mim van, ez most jelentő segítség lesz a további munkához.

Mivel a szalagjaim nagy részét az ócskapiacon szerzem be, mindenféle dobozok aljáról, maradékok formájában, így szépen elrendezve átlátható lesz a készlet.

_mg_1860.JPG

_mg_1858.JPGUgyan most ez a doboz tele, nekem még rengeteg szalagom van, amiknek jó lenne valami hordozó -ahogy a mellékelt képeken is láthatjátok, a fa ládában. Arra gondoltam, hogy ha már nennyire lendületben vagyok, gyorsan fel is használom a maradék hengert! (Talán megér majd még egy posztot a dolog!)

Érdemes körülnézni otthon, amikor valamire szükségünk van, mert a dolgok nagy részét meg lehet oldani különösebb beruházás nélkül is! A papír hengerek pedig mindig nagyon jó szolgálatot tesznek, ezt már a dob díszek kitalálása óta tudom!

Ha tetszett az ötlet és szívesen olvasnál még hasonlóakról, akkor tedd könyvjelzőbe a blogom, vagy gyere és kövess facebookon, ahol gyakran firsülő tartalmakkal várlak!

alairas_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr6714287079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;