by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Sokadik élet

Pentart antikoló festékek (fehér - szürke - türkiz)

2017. május 03. - bardoczeva

"Jó lesz az még valamire..."-ismerős?
Az egyik kedvenc mondatom, gyakran ismételgetem.


Van egy kis hátulütője, ha valaki így él, mert tele van lomokkal, persze "belülről" nyilván nem annak érzékeli ezeket a dolgokat, dehát valahol mégiscsak azok. Ezért igazán nagy öröm, amikor sikerül nekik új szerepet adni, ha egyszerre többnek is, akkor még jobb.


Ezúttal egy nagy parafa dugó került elő, ami alól kitörött az üveg, egy régi foglalat, ami alól elrohadt a lámpa és egy esztergált bútor elem, ami valószínűleg valami emeletes polc egy része volt. Ez utóbbinak az egyik végén egy furat, a másik végén egy menetes csavar van. Tökéletes alapanyag.

img_0072.JPG

img_0071.JPG

A fa részt terveztem csak festeni, mert jó kopott a lakkozása és a színe sem tetszik, de előtte azért összeillesztettem az egészet, hogy arányaiban stimmel-e a dolog. Tetszett az eredmény, ezért kipróbáltam gyertyával is, hogy elég stabil-e. Az volt. Egyelőre nem ragasztottam össze, nekiálltam a festésnek.

img_0074.JPG

img_0076.JPG

img_0078.JPG

img_0077.JPG

Elsőként azt döntöttem el, hogy mindenképpen nyári hangulatú darabot szeretnék, ezért első rétegnek a türkizt vittem fel. Utána jött egy réteg szürke és kicsit keveredett is a kettő, de ezt cseppet sem bántam. Aztán hagytam jól megszáradni és végül a fehéret tettem fel.

Amikor még nem száradt meg teljesen, cseppentettem a visszatörléshez az oldószeres folyadékból és egy puha ronggyal alaposan áttöröltem az egészet.
Ehhez a folyamathoz gumikesztyűt ajánlok, az a legtisztább, mert maga a folyamat maszatos.

img_0084.JPG

img_0082.JPG

A nyári lakok kopottasságát, a házi készítésű dekorok, a "tákolás" hangulatát szerettem volna visszahozni ezzel a darabbal és úgy érzem, hogy sikerült.

img_0088.JPG

img_0085.JPGA foglalat rozsdája a koszos porcelán betéttel nekem így tökéletes, ahogy van. A parafa talp pedig az én számomra szintén így, "fedetlenül" szép, így adja a természetes nyári hangulatot, a parafadugóból készült úszók és más vízzel/horgászattal/hajózással kapcsolatos tárgyak világából.

Nekem tetszik a sokszínűsége, hogy nem lett egyöntetű a felület, hogy van benne fa, fém, porcelán, picike a textilkábel maradékából...

img_0087.JPG

Ezennel a nyári szezont hivatalosan is megnyitom!
Ha tetszett az ötlet, a stílus, gyere és kövess facebookon is, ahol naponta frissülő tartalommal várlak!

alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7612476035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;