by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

PatriciaK Design

Kézzel festett beton dekorációk

2016. december 25. - bardoczeva

Patrícia munkáival a facebookon találkoztam először, megkértem, írjon kicsit arról, hogy talált rá a saját irányára, mert a számomra nagyon fontos valamennyire ismerni, érteni az Embert is az Alkotások mögött.

Amikor elolvastam az első pár sort, annyira magamra ismertem, hogy úgy gondoltam, biztosan lenne közöttetek is, aki elmosolyodna, ezeket a sorokat olvasva. Fogadjátok szeretettel Patrícia önvallomását:

15179209_1726125397417103_2681434985768667207_n.jpg

 

Én évek óta festek. Emellett mindig alakítottam az otthonunkat, állandóan változott a tárgyak helye, színe. Sosem tudtam kiegyezni egy kész dologgal, mindig kellett valami formálnom rajta, ha mást nem, átfesteni. Alapvetően mindig kilógtam a sorból mindenben, soha nem fogadtam el amit elém raktak, nem bírom a kötöttségeket, mindig elindulok más irányba. Ez sokszor okozott problémát, de ma már örülök ennek, mert így lettem önmagam, így alakulnak a tárgyaim, festményeim is.

Engem az alkotás meggyógyított.

Szeretem a gyertyafényt a lakásban, viszont nem szeretem a készen kapható tartókat, mert valahogy egyik sem passzolt hozzám igazán. Egy képmegosztó oldalon láttam először betonból készült mécsestartót. Így kezdődött, fejben már alkottam, jöttek az ötletek.

Amióta ezt csinálom, sokszor álmomban is előjön. Annyira rajta vagyok a dolgon, hogy nem telik el olyan óra, hogy ne jönne egy új ötlet, ránézek valamire, vagy látok egy fotót egy enteriőrről és már tovább gondolom fejben. Biztos, hogy nem azoknak készítek, akik a romantikus, virágos, pasztelles otthont kedvelik. Nő létemre inkább a férfias vonal vonz. Persze nem férfiruhákban járok, hanem az egyszerűbb, letisztult vonalakat kedvelem, az elegánsabb színeket. És biztos, hogy vannak más nők is, akik ilyenek.

A fémes hatás nálam otthon is jelen van, a bronz és réz szín, különlegességet kölcsönöz. Ettől függetlenül készítek olyan tárgyakat, amiben ez nincs benne.

Nagyobb tárgyakat is fogok csinálni, csak a helyet kell kialakítanom hozzá. A személyes visszajelzésekből arra következtetek, hogy nyitottak az emberek, de egy kicsit bátortalanok a szokatlan dolgokkal szemben. De ha jól tálalom a tárgyaimat, vevők rá.Tervezem a betont társítani más anyagokkal is, pl fa, bőr, üveg.15171143_1718804471482529_3338575512815999542_n.jpg
15241415_1729013080461668_6385836098079003723_n.jpgHa szívesen megismerkednétek közelebbről Patrícia többi munkájával is, nézzetek rá a facebookjára!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr9912073233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;