by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Én őket választottam...

...a flying tiger decemberi kínálatából.

2016. december 15. - bardoczeva

A múltkori TIGER-es cikk után érkeztek olyan kommentek, amik alapján elgondolkodtam magam is, mi értelme folyton bemenni ilyen helyekre, amikor nincs is bent semmi érdekes, csak így egyben mutat jól...
Pedig van...én mindig találok érdekes dolgokat és mindig jön velem haza olyasmi, ami nagyon én vagyok.
Így volt most is..

Kezdeném a kedvenceimmel...
A kis műfenyő üvegbúra alatt LED-del, illetve a kis üvegcsés, műfenyős, LED-es füzér azonnal előhozták belőlem a gyereket. Nem tudom, hogy miért van bennem ez az erős rajongás a diorámák és jelenetes üvegek iránt, de ezek a holmik igazán nagyon megfogtak.
Aztán jött a sütipecsét. Szerettem volna valami olyat, ami nem tucat...sajnos a szöveg angol, de így is nagyon kedves, megvan benne az a kis gag, amit annyira szeretek a tárgyakban.

_dsc0311.JPG

_dsc0328_1.JPG

Aztán a fények sorát folytatva elém került egy izzósor, ami szintén LED-es, de a hagyományos, izzós villanykörtéket imitálja. Hát...elcsábultam...mondjuk ez volt színesben is, úgy is biztos nagyon poén.

_dsc0400.JPG

_dsc0401.JPG

Alapvetően nagyon műfenyő ellenes voltam, de egy ideje lehet már kapni igazán élethű darabokat is, amik már jóval elfogadhatóbbak az én számomra is. Egy ilyet kerestem és találtam is meg itt, amit a gyerekek szobájába szerettem volna felállítani.

Terveim szerint az a saját fájuk lesz, amit a saját ízlésük szerint díszíthetnek majd fel. Emlékszem, mit nem adtam volna nagyobb gyerekként (már túl a varázslaton), ha én találhattam volna ki, hogyan díszítsünk.

Arra gondoltam, hogy bár ők még a varázslaton innen vannak, nehezen oldható meg,h ne lássák a fa állítást. Úgyhogy most mindenki segíteni fog a jézuskának... összeszedek némi alapanyagot és készíttetek velük saját karácsonyfadíszeket, amiket kitehetnek a saját fájukra.

_dsc0395.JPG

_dsc0398.JPG

És akkor még egy szót se szóltam az emeleten az ember szeme elé táruló hihetetlen gazdag papír-írószeres részlegről.

Én grafomán vagyok...mindent felírok, mindenről listát készítek. Imádom az új, még üres füzeteket is, de általában úgy járok, hogy néhány oldal után fogja magát és szétesik, mert ritkán kapni varrott gerincű könyveket.

Nos, itt van...minden színben, minden méretben, puha kötésű, kemény borítós, vászon kötéssel...kinek mi a szíve vágya. És vastag és varrott...és nem drága.

_dsc0392.JPG

_dsc0393.JPG

Nagyon sok kreatív alapanyag is van ám, én most ezeket az egymásba illeszthető lézervágott fákat választottam, amiket szerintem sablonként fogok használni a jövőben.

Rengeteg ajándékötlet van még, egészen lököttek is, és komolyabbak, ékszerek, lakber kiegészítők, kozmetikumok, konyhai kiegészítők...

Aki ismeri, az tudja.

Én a Váci utcában levő üzletben jártam, de az Árkádban is nyílt már egy üzlet, lassan aktuális lesz, hogy ott is körülnézzek...
Ha ellátogatnátok, akkor minden további infot, nyitvatartás, cím, stb megtaláljátok a bolt honlapján.
Ha pedig az én további posztjaim érdekelnének, várlak a facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr1312050627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2016.12.16. 09:13:18

mindig csodálkozom a tigeres posztjaidon, itt Bécsben is van, de szerintm töredéke van csak annak, ami a Váci utcaiban lehet... Kár, mert egész közel van hozzánk, szeretek beugrani, de szuper lenne, ha ennyi mindent kapnék ott is.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2016.12.16. 09:16:30

ami nekünk nagyon bejött innen (bár kreatív dolgokban Bp egyébként is jobban el van látva): a fehér gyurma, ami szobahömérsékleten festhetö keménységüre köt. Babaházba rengeteg apróságot csináltunk vele, nagyon tartós (nem törik el, ha leejtik), aprólékosan lehet festeni, stb.

bardoczeva 2016.12.16. 21:07:57

@Nils Holgersonné: Pfff....látod, az fel se tűnt eddig, de legközelebb biztosan meg fogom keresni, nagyon köszi a tippet!
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;