by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

A repülő tigris

avagy nevet változtatott a TIGER

2016. december 02. - bardoczeva

Legutóbbi cikkem  megírása óta nagy változások történtek a TIGER háza táján. A név változása ugyanakkor nem járt együtt a színvonal változásával. Az üzlet új néven, mint "flying tiger copenhagen" fut tovább, mintha mi sem történt volna.

Mivel fél éve nem jártam a boltban, izgatottan indultam útnak, nagyon kíváncsi voltam, hogy ezúttal mire bukkanok. Ez az a hely, ahol soha nem tudom, hogy mi vár, a koncepció alapja, hogy ugyan "vegyesbolt"-ról beszélünk, mégis minden egyes cikkben van valami "gag", valami rejtett (vagy nem is annyira rejtett) csavar. Itt nem számíthatunk hagyományos dolgokra, sosem unalmas, minden hónapnak megvannak a maga újdonságai.

Arra gondoltam, először nézzünk alaposan körül, majd megmutatom, mik voltak a kedvenceim a boltban.

_dsc0238.JPG

_dsc0237.JPG

_dsc0234.JPG

_dsc0233.JPG

_dsc0231.JPG

_dsc0252.JPG

_dsc0249.JPG

_dsc0250.JPG

_dsc0245.JPG

_dsc0276.JPG

_dsc0277.JPG

_dsc0275.JPG

_dsc0274.JPG

_dsc0273.JPG

_dsc0272.JPG

_dsc0269.JPG

_dsc0267.JPG

Az ünnepi asztal megterítéséhez vagy bulikhoz is számos kiegészítőt találtam, amik gyorsan a kedvenceimmé váltak. Vannak például papír szívószálak, arany csíkkal, papír tányérok, fa evőeszközök, ám az elegánsabb terítékek kedvelő is megtalálhatják a maguk kedvenceit. Itt vannak például ezek a gömb dísz formájú ültetőkártya tartók:

_dsc0239.JPG

_dsc0243.JPG

A dekorációs termékek mellett nagyon sok olyan kiegészítő termék is van általában, amikről az ember nem is tudja, hogy kell neki, amíg meg nem látja. Ilyenek a különböző konyhai kütyük, azok között is a sütipecsétek és a mindenféle kiszúrók és formázók...ezek a gyengéim.

_dsc0248.JPG

_dsc0247.JPG

És ha már konyha, akkor lazán kapcsolódik ide, hogy kapni itt kandiscukrot is, amit rég kerestem és a fa kiskanál végén levő csoki forró tejbe kevergetve egyszerűen mennyei...pláne egy kis tejszínhabbal...csajos délutánokhoz szerintem remek kis ajándék...magatoknak persze.

_dsc0280.JPG

_dsc0279.JPG

Persze nem tudok elmenni szó nélkül a csomagolásuk mellett se...annyira édes...különösebben szerintem plusz csomagolást se igényel.

Aztán persze van itt rengeteg minden, ami a lakást otthonná teheti, irdatlan mennyiségű kütyü és a szerelmeim, az irodai cuccok...ha tehetném, papírboltom is lenne, mert egyszerűen meg vagyok őrülve a szép füzetekért és a praktikus holmikért...

Itt akad mindkettő típusból bőven.

_dsc0253.JPG

_dsc0254.JPG

_dsc0244.JPG

Szerintem nem vagyok egyedül azzal a véleményemmel, hogy az ember életében szükség van néha apróságokra...nagyon kis dolgok ezek, de olyan vicces, ha van belőle.

Én például kisgyerekes anyaként iszonyúan megörültem, amikor megláttam az írható textil szalagot, amibe belevasalható a tinta, így a gyerekek ovis cuccait könnyen tudom feliratozni.

_dsc0259.JPG

_dsc0257.JPG

_dsc0260.JPG

_dsc0229.JPG

De hasonlóan voltam a jó nagy pakk spatulával is, bár én a festékekhez használom őket...vagy a kis képes kulcstartó alappal, ami nagyiknak remek karácsonyi ajándék lehet, illetve itt találtam viszonylag normális áron olyan szép, mélypiros színű bársonyszalagot, ami az a klasszik...ezüst csengettyűvel az igazi...;)

A füzeteknek, rajzeszközöknek végtelen a kínálata, itt minden pénzem el tudtam volna költeni, de végül a vászonnal kötött, varrott (nem ragasztott), kemény fedeles könyvek között találtam meg a kedvenceimet. Ezeket mindig nagyon szerettem, nem tudom, miért, csak általában ragasztott verziókba futottam egy vagyonért, aminek pedig a sok lapozgatástól egy idő után elkezdtek kihullani a lapjai...ennek nem fognak.


És az indigós sima beírót is nagyon rég kerestem, mert sokszor van, hogy olyasmit jegyzetelek, amire másnak is szüksége van. (Mondjuk szülőin...)

_dsc0262.JPG

_dsc0263.JPG

Ezeken felül néhány apróság, amik még praktikusak és megkönnyíthetik a mindennapokat, a papírcsík, amit szintén feliratozáshoz tudnék elképzelni, és a csipeszek, melyek segítenek felállítani a helyes fontossági sorrendet. Utóbbiak mágnesesek, hűtőre tenném...

_dsc0266.JPG

_dsc0265.JPG

Van itt még pecsételő is, nagyon sok féle, gyerekeknek való is, de engem inkább a "felnőtt" verziók fogtak meg:

_dsc0256.JPG

_dsc0255.JPG

És hát a végére hagytam a nagy kedvenceket, a bádog holmikat...persze ezek mellett kis porcelán házikók is és minden van itt, ami skandináv, tekintve, hogy a cég dán. Ezeket a kis bádog szívecske gyertyatartókat például nagyon jól el tudnám képzelni mohával megtöltve, egy szem szép fehér gyertyával...

A négyes, hosszúkást pedig idénre már ugyan nem, de jövőre adventi alapnak simán...

_dsc0241.JPG

_dsc0242.JPG

Ahogy láthatjátok, igencsak vegyes a kínálat. De én azt mondom, hogy mindenképp érdemes benézni, mert vannak olyan apróságok is, amikkel sokaknak tudunk örömet szerezni. És tényleg, higgyétek el, nem tudjátok egy csomó mindenről, hogy kell Nektek, amíg be nem léptek ide...

További információkat, üzletek címét, nyitvatartást, havi újdonságokat megtaláljátok az üzlethálózat magyar nyelvű honlapján! Nagyon tudom ajánlani a cég facebookos oldalát is, ahol mindig van valami izgi!

Azt hiszem, elsőre elég ennyit is feldolgozni, de a következő részben nem haladunk tovább, külön bejegyzést fogok írni azokról a dolgokról, amiket végül elhoztam haza magammal, mert megérdemlik a figyelmet...

Ha tetszett a bejegyzés, és szívesen olvasnál hasonló ajánlókat, gyere és kövess facebookon, ahol naponta frissülő tartalommal várlak!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr1312015752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;