by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

A dán design itthoni fellegvárából jelentem

2016. január 12. - bardoczeva

A természetes dolgok szerelmeseként nagyon megörültem azoknak az apróságoknak, írószereknek, kiegészítőknek, amikre tegnap a TIGER-ben bukkantam.
A felnyitható fedelű papírdobozban levő jegyzetlapok egyszerűsége magával ragadó...ha jól emlékszem, 300 Ft volt. A bambusz tűzőgép, a papír matricák, a fehér dobozok, és a krétatáblás kis csipeszek, mind néhányszáz forintos tételek. Emiatt különösen nehéz megállni, hogy az ember ne hozza magával a fél üzletet, elsősorban a díszíthetőségük és sokoldalú felhasználhatóságuk miatt.

img_0806.JPG

img_0808.JPG

img_0810.JPG

img_0812.JPG


Személyes kedvencem ez a 9 ágú, rendkívül dekoratív gyertyatartó, ami tortadíszként funkcionál,és ami miatt már-már alig várom, hogy szülinapom legyen. Valamint a mini porcelán reszelő, ami szerintem citrom héjának készült, de én a lányom babakonyhájába szánom.

Hogy milyen is ez a remek üzlet belülről, ennek érzékeltetésére hoztam jópár képet...a Váci utcában sétálóknak először biztosan a kirakatban szereplő havi szinten megújuló kínálat fog szemet szúrni, most épp ez a menta-málna színvilág hódít, nekem egyértelműen a tavaszt harangozza be. Azt nagyra értékelem, hogy nincs belekeverve az "általános" kínálatba az új, az én dolgom is jóval könnyebb így.

img_0789.JPG

img_0791.JPG

img_0788.JPG

A kirakat és az üzlet földszintjének (mert ennek a földi paradicsomnak emelete is van..) előtere tehát az újdonságoké, és ahogy hátrafelé halad a vásárló, egyre mélyebbre, úgy kerülnek elő az izgalmasabbnál izgalmasabb konyhai kiegészítők és party kellékek. Ha a natúr, rusztikus vonal közel áll Hozzád, itt érdemes nézelődnöd.

img_0784.JPG 
Jöhetnek azok a holmik, amiket ugyan most nem hoztam el, de biztos, hogy ha ott lesznek még legközelebb, akkor nem hagyom ki?

Ez a lábtörlő halálosan jó fej, és a szöveget olvasva egyértelműen elmosolyodtam... és kicsit átvitt értelemben simán magamra is vehetném ezt a pár sort, úgyhogy remekül mulattam, miközben nézegettem...igazán közel érzem magamhoz. 

img_0781.JPG
Bambusz tűzőgép jött is velem, ahogy láthattátok a bejegyzés elején, nem hagyhattam ki...a mellette levő konyhai holmik nekem már egyértelműen a nyarat idézik a kék-fehér mintás, mentás árnyalatokkal, úgyhogy azokkal még várnék, bár lehet, hogy nyáron már sehol sem lesznek.

img_0774.JPG img_0760.JPG

Fényképezőgéppel bíróknak vicces kis holmi a gép borítójú jegyzettömb, nagyon bejött, de a mellette levő kis tároló kosár is, bár soha nem gondoltam volna, hogy egyszer egy fekete-fehér csíkos holmira ezt fogom mondani. Talán az illúzió miatt, mert akár kézzel készült is lehetne.

img_0775.JPGimg_0776.JPG

Babakonyhába kívánkoznak a fa édességek, a harapásnyomos jégkrém és a tortaszeletek. 

img_0769.JPGimg_0749.JPG

Ezek mellett pedig a bádog kütyük...hát, mit is mondhatnék...ha tehetném, az lenne az első, hogy egy ilyen bádog öltözőszekrényt beállítok a lakásba...nagyon szeretem ezt az anyagot.
Tovább haladva az apróságok során, a szemem elé kerültek a fogantyúk...betűsek, számosak, írásjelesek egyaránt, a bagoly forma rabolta el azonban a leginkább a szívem, szerintem nem kell magyaráznom, miért. Ezeknek 600 Ft darabja, egészen barátinak gondolnám.

img_0766.JPGimg_0765.JPG

Kicsit visszatérve a konyhai dolgokhoz, úgy éreztem, muszáj megmutatnom a szintén a hónapra jellemző színekben kapható zománcozott gyümölcskosarakat, amiket simán lehetne gyümölcsmosónak, de még tésztaszűrőnek is használni, a menták a kedvencek...bár ez az eper szín is nagyon szép...

És a natúr vonal szerelmeseinek egy kicsit tőlem távolabb álló, de nagyra értékelt darabokat mutatnék: kötőtűk fából és bambuszból...csak ezért megérne megtanulni kötni...

img_0761.JPGimg_0771.JPG

Befejezésképp pedig hoztam néhány kütyüt a közeledő Bálint nap rajongóinak.
Tudom, sokakat megoszt ez az alkalom, de úgy vélem, ha nem tekintünk rá máshogy mint egy újabb lehetőségre meglepni a szeretteinket, akkor a világon semmi "baj" nem lehet vele.

A LOVE radírt leginkább a mellette levő DELETE radírral együtt értelmezve tudnám ajánlani, bár adja az ég, hogy a kapcsolatainkat tekintve utóbbira ne legyen szükség!

img_0763.JPGimg_0772.JPG

Szív forma a reggeli tükörtojáshoz, kézzel készíthető üdvözlőlap-csomag, kekszpecsét, szív pinek a sütik tetejére, és hát legvégül az óriási "bigyók".

A "love is blind" feliratú szemüvegtokhoz, amit amúgy a gumis pánt miatt könyvjelzőként is lehet használni -nyilván a gumis pánt van a lapok között és a szemüvegtokot az fogja a könyv borítójához- egyszerűen nem tudok mit hozzáfűzni...megannyi értelmezési lehetőség, jelentésréteg kapcsolódik hozzá, kinek- kinek a fantáziájára bíznám..szerintem telitalálat...

És hát a csajmágnes.
Egyike azon haszontalanságoknak, amiknek minden szingli hapsi zsebében ott kell lapulniuk..muszáj. Mert enélkül nem élet az élet...

img_0754.JPG

img_0758.JPG

img_0759.JPGimg_0753.JPG

 

img_0745.JPGimg_0767.JPG

 

 

Merre is van mindez? Az üzletet a Váci utcában sétálva találjátok, a Ferenciek teréhez közelebb, a Marriott hotel mellett, csajoknak mondom, hogy a MANGO-val szemben. Érdemes követni őket a facebookon is, mert tök jó kis nyereményjátékaik vannak általában!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr88265454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;