by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Papírcsipke és teamécses

2016. január 14. - bardoczeva

img_0040.jpgimg_0043.jpgimg_0044.jpgimg_0045.jpgimg_0049_1.jpg 

Amikor először megláttam ezt a csipkés mintájú chipboardot, rögtön beleszerettem, tudtam, hogy valami klassz dolgot hozok össze belőle, de messze felülmúlta a terveket a végeredmény. Teljesen odáig vagyok érte. A csipke minta ITT szerezhető be, a Nőicsizma design webáruházában.

Tulajdonképpen ezen kívül csak a pohár kellet, félbevágtam a mintát, egymáshoz illesztettem, lefestettem, és kétoldalú ragasztóval feltettem a pohárra.

Arra érdemes ügyelni, hogy mivel az alap papír, nem lehet másodszor megpróbálni, ha elsőre nem jól ragad a pohárra, és a festésnél se tesz jót neki, ha nagyon elázik. 

Ha érdekel, hogyan készült az alatta levő rózsás doboz, kérlek, kattints IDE!

Jó munkát kívánok, a facebookon találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr428272442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;