by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Síléceket a fára!

Pentart matt akril "ESŐFELHŐ" + Pentart média ragasztó

2017. november 03. - bardoczeva

Sok helyen látni ezeket a síléceket bottal, nagyon hangulatos díszek, csak az áruk általában már elég hervasztó. Nem nagyon ügy házilag összerakni, nézzétek csak!

Kell hozzá a patikában doboz számra kapható fa nyelvlapoc, vagy vékonyabb kivitelben keverő pálca, kell még saslik pálca, néhány apróság és kész is.
Kezdésként az alapokat jól be kell áztatni, a tippet köszönöm Dórinak!
Amikor már látszik, hogy a víz felfutott a rostokon, akkor ki kell venni és óvatosan alakítgatni, hajtogatni, de tényleg óvatosan, mert így is eltörhet!

Így lesz igazán síléc alakja.

img_0172_1.JPG

img_0171_1.JPG

Miután megvan az alap, és a formája is rendben van, jöhet a folytatás! Elővettem az "esőfelhő" művésznevű matt akrilt, két rétegben lefestettem, majd egy lyukasztóval a felső végétől kb egy centire kilyukasztottam. Esélyes, hogy a lyukasztásnál elreped, de kicsit széthajtottam, kentem bele ragasztót, és vissza ragasztottam a hasadást.

img_0175_1.JPG

img_0173_1.JPG

Miután megvan a festés és a lyuk is, jöhet egy kis díszítés. Az íves végére nagyon vékony, úgynevezett kontúr ecsettel hópihét festettem, és elővettem a botok alapjául szolgáló saslikpálcát. (dm-ben is kapható pl..)

img_0184.JPG

img_0183.JPG

A síbotok végére az ékszerkészítők számára már ismerős strasszos köztes elemet használtam, hogy adjon egy kis csillogást a kompozíciónak, és a média ragasztót használtam a rögzítéshez. Ez a ragasztó gyorsan mattra száradó, sűrű, erős, vízbázisú ragasztó, kifejezetten jól működik a különböző anyagok között, nem folyik le, állagából adódóan.

img_0186.JPG

img_0185.JPG

A síléceket keresztben egymáshoz ragasztottam középen, a síbotoknak pedig a fogantyús végére vastagabb cérnából tekertem némi dekort. Aztána síbotokat a lécekre illesztettem és a média ragasztóval a megfelelő helyzetben fixáltam.
Tavaly bevásároltam az OBI-ban ezekből a szalagokból, így kötöttem egy masnit, majd lefújtam a stencil rögzítő ragasztó sprayvel kicsit az egészet és megszórtam finoman a fehér/irizáló csillámmal.
Ettől fagyos, havas hatása lett.

img_0190.JPG

img_0187.JPG

Nagyon sok variáció létezik, nem kell ám feltétlen ehhez ragaszkodni, engedjétek szabadon a fantáziátokat és a saját elképzelésetekhez illő színekkel próbáljátok ki!

img_0196.JPG

img_0192.JPG

HA tetszett az ötlet és szeretnétek a többi karácsonyi dekorációs ötletet is kipróbálni, akkor kattintsatok a felső menüsorban a KARÁCSONY fülre, vagy gyertek és kövessetek facebookon, ahol naponta frissülő tartalmakkal várlak Benneteket!
Jó munkát! 

alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr4813159072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;