by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Üveg antikolása tükörpermettel

PENTART mirror mist

2018. október 08. - bardoczeva

Ma a KIK-ben megláttam egy átlátszó üveg talpas tálat, aminek megtetszett a formája, de a sima üveg számomra teljesen szimpla, túlságosan egyszerű.
830 Ft-ért így sem volt drága, ezért elhoztam, mert már ott tudtam, hogy mit szeretnék kezdeni vele.
Megszórom tükörpermettel!

_mg_1864.JPG

_mg_1865.JPG

A tükörpermettel volt némi rossz tapasztalatom korábban, pontosabban nem is magával a permettel, hanem a csomagolásával, ugyanis ha sokáig állni hagytam, egyszerűen elillant belőle az anyag. 
Egy ideje már új csomagolásban gyártják, a szórófej csak a használat idejére kerül fel rá, egyébként egy műanyag kupakkal alaposan le lehet zárni az üvegben.

Így is ajánlott használat után "elmosni" a szórófejet, vagyis tiszta vizet pumpálni vele, amíg át nem mossa a csövet.

_mg_1866.JPG

_mg_1867.JPGMielőtt használnánk, az üvegfelületet célszerű zsírtalanítani, vagyis elmosogatni, áttörölni. A szórófejet nagyjából 30 cm-re tartani és egyenletesen teríteni az anyagot, bár lehet koncepció a fröcskölés is.

A mirror mist néhány másodperc után veszi majd fel a "színét", és miután ez megtörtént, ajánlott lefújni a lakk spray-vel.
Én szeretném ezt a tálat használni, ezért a vegyszert alulról fújtam rá, mécseseknél is ezt szoktam ajánlani, hogy belülről fújjuk. Itt azonban szintén nagyon kell ügyelni rá, hogy ne gyújtsunk meg benne mécsest, mielőtt teljesen elillanna, aminek el kell, különben könnyen belobban az egész gőz.

_mg_1871.JPG

_mg_1873.JPG

_mg_1874.JPG

Használtam már ezt a tükörpermetet korábban mécsestartóknál is, a kapcsolódó posztot ITT olvashatjátok el. Nem bonyolult a használata, és ebben az új kiszerelésben valahogy kiadósabb is.

Ha tetszett az ötlet és szívesen olvasnál hasonló bejegyzéseket, tedd a blogot könyvjelzőbe, vagy kövess facebookon, ahol számtalan érdekes poszttal várlak!

alairas_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr6114289631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;