by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Iratrendszerező és wifi kód kártya

Pentart dekor paint "OLAJFAZÖLD"

2017. március 21. - bardoczeva

A tavasz beköszöntével én is egyre több területen vágyom a színekre, a frissességre, ezért ma is egy szép zöldet választottam ki a fejemben már meglevő projekthez. Az alap ötlet a WIFI kártya volt, a grafikát a neten találtam, akit érdekel, le tudja tölteni innen .

Egy aranyos, pöttyös, Stamperia scrapbook kartont levágtam A4-es méretre és átküldtem a lézernyomtatón, nagyon szép lett a végeremény! Utána a kerethez passzoló méretre vágtam, és a keretet a karton színéhez passzoló olajfazöld színre festettem.

Ezekhez a keretekhez tartozik paszpartu karton is, amire egy barátnőmtől kapott kék mintás anyagot kasíroztam, hogy még izgalmasabb legyen az organikus minta és a pöttyös találkozása. Ez egy egyébként is könnyen használható elv a dekorációban, az alap geometrikus minták (csíkos, pöttyös, stb) viszonylag egyszerűen társíthatóak az organikus mintákkal, ezzel ellentétben a virágos minták együtt nem mindig mutatnak jól.

img_9727.JPG

img_9728.JPG

A képkeretezés után kezelésbe vettem az iratrendszerezőt.A belsejét ugyanazzal az olajfazölddel festettem le, a külsejét pedig krémfehérrel.


A hálószobába szánt dekupázsolt képem alján volt még egy remek motívum, amit korábban nem tudtam felhasználni, de félretettem, nem dobtam ki. Ez méretben most tökéletesen passzolt, így dekupázs technikával felraktam a tartó elejére.
Nem vagyok nagy dekupázs guru, de ezekkel a rizspapírokkal nem lehet elrontani. Nagyon szépen kifekszik és nem lesz buborékos vagy hullámos az eredmény.

img_9729.JPG

Azokat az iratokat tettem bele, amiket a legsűrűbben használok, kísérőket, borítékokat, washi tapeket, ollót, stb. Arra törekszem, hogy minél több minden essen könnyen kézre, minél több minden legyen hozzáférhető. Épp emiatt variáltam át kicsit a drótokat és tettem pl a nyomtatót az asztalról át a mellette levő polcra.

img_9734.JPG

img_9732.JPG

img_9731.JPG

Igazán nagyon örülök neki, hogy ha csak ilyen picike lépésekkel is, de haladok előre és talán előbb-utóbb rend lesz körülöttem. Sok hasonló tervem van még, de egyelőre nem lőném le őket! ;)

Ha látni szeretnétek ezeket, gyertek és kövessetek itt, facebookon, vagy instagramon!
Jó böngészést!
alairas_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr8712358953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;