by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Szilveszterre még elkészül!

2016. december 26. - bardoczeva

Nem kifejezetten ünnepeljük a Szilvesztert, mióta megvannak a kicsik, eddig még a tűzijátéktól is pánikrohamot kaptak, idén úgy érzem, már elég nagyok hozzá, hogy kicsit bulizhassunk együtt.

Ehhez nagyon egyszerű, olcsó dekorokat szeretnék megvalósítani, és meglátjuk, milyen lesz... Az első darab egy drót lábakon álló 2017 felirat, természetesen csillámmal borítva.
Első lépésként kinyomtattam a megfelelő méretben a számjegyeket és dekor habon hegyes végű pálcával körberajzoltam őket, majd kivágtam.

Természetesen, ha nincsen otthon dekorhab sima karton is tökéletesen megfelel, sőt...annak talán még jobb a tartása a vékonyabb részeknél.

img_8983.JPG

img_8984.JPG

Miután megvannak a számok, ügyelve rá, hogy a megfelelő oldalukkal legyenek felül, szivaccsal rátunkoltam a száradás után öntapadóssá váló hobbiragasztót.

img_8985.JPG

img_8986.JPG


Mikor ez megszáradt, beleszórtam a csillámport, az ujjammal kicsit belenyomkodtam, majd még egy vékony rétegben beszórtam és azt is belesimogattam a még ragadós felületbe.

A bohókásabb kinézet érdekében viszonylag erős drótból hajlítgattam lábakat, mindenféle hurkokat tettem bele, és egyáltalán nem akartam, hogy szabályos legyen.

img_8993.JPG

img_8988.JPG




Én a drótot kétkomponensű ragasztóval tettem fel a hab hátuljára, de szerintem ragasztópisztollyal is biztosan ugyanígy működik!
Igazából ezzel a megoldással bármilyen más formát is lehet készíteni, úgyhogy biztos, hogy néhány csillámló csillagot készítek még, amit majd a csillárra lehet függeszteni!

Ha tetszett az ötlet és szívesen olvasnál még hasonlót, gyere és kövess facebookon!
Jó alkotást!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr3512074341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;