by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Életérzés

Egy kedves kis bolt Szentendrén

2016. november 16. - bardoczeva

Aki ellátogat a városba, minden bizonnyal szeretne ismerni olyan kis boltokat, helyeket, amik talán nem olyan ismertek. Arra gondoltam, indítok egy "rovatot" a kedvenceimről.Mégis itt éltem le az életem nagy részét...

Eredetileg a Hubay házba mentem, de visszafelé megfogott a Fő téren ennek a boltnak a kirakata. Tavaly is láttam már, de valamiért nem mentem be, de most biztos voltam benne, hogy nem hagyom ki.
Bent kicsit beszélgettem és kaptam kóstolót az üzlet által árult Valaha Tanyás termékekből.
Minden elfogultság nélkül -hiszen eddig azt sem tudtam, hogy létezik a világon ilyen- azt kell mondanom, hogy valami fenomenális a szörpjük, de erről majd mindjárt...

Előbb nézzünk körül a boltban, úgyis mindenki erre kíváncsi:

_dsc9897.JPG

_dsc9895.JPG

_dsc9894.JPG

_dsc9896.JPG

_dsc9898.JPG

_dsc9899.JPG

_dsc9901.JPG

_dsc9902.JPG

_dsc9903.JPG

_dsc9904.JPG

_dsc9906.JPG

_dsc9907.JPG

_dsc9908.JPG

_dsc9909.JPG

_dsc9910.JPG

_dsc9911.JPG

_dsc9912.JPG

_dsc9913.JPG

_dsc9916.JPG

_dsc9915.JPG

_dsc9914.JPG

Hangulatos, szeretnivaló, ugyan a helye miatt (is) exkluzív, de ha nem szeretnétek vásárolni, akkor is érdemes betérni a már említett szörpök miatt. Annyira finom a gyömbéres almás, hogy vettem is belőle egy üveggel. Nagyon fontos, hogy forró vízzel öntsétek fel, így olyasmi íze lesz, mint egy alkoholmentes puncsnak...

Egyszerűen mennyei.

De tényleg felesleges többet írnom róla, a boltban kapható sok ízben, szilvás is, és társai...kóstolót is kaphattok vásárlás előtt...

A boltot pedig a Fő téren találjátok meg a Levendula kézműves fagyizó mellett, a könyvesbolttal szemben.
Az Életérzés facebookos oldala minden fontosabb információt tartalmaz, úgy, mint nyitvatartás és elérhetőségek! Érdemes ránézni!

Ha tetszett a bejegyzés, ha tetszik a stílus, ami alapján posztolok és a témáimat választom, gyere, és kövess facebookon is, ahol naponta frissülő tartalommal várlak!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7911964995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;