by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Boldog Karácsonyt!

Album ajánló függőknek

2016. november 05. - bardoczeva

Tudom, hogy sokan vagytok, akik hozzám hasonlóan rajongva szeretitek ezt az Ünnepet.

Engem anyukám lepett meg ezzel az albummal néhány éve és azóta is megrögzötten lapozgatom ilyentájt..minden évben találok benne olyasmit, ami új, amit addig nem vettem észre.

_dsc9702.JPG

_dsc9701.JPG

Gyönyörű a kivitele, fantasztikus igényes kiadvány, közel 200 oldal, keménykötés, ahogy kell...ehhez mérten az ára sem piskóta, de ha azt nézem, mi a tartalom ezért cserébe, mégis azt mondom, tökéletes, akár ajándékba is.

_dsc9700.JPG

_dsc9699.JPG

_dsc9698.JPG

_dsc9697.JPGAmi a Tartalomjegyzéket illeti, a következő címeket találod benne:

-Mióta ünnepeljük a karácsonyt?

-Advent

-A Mikulás és a Krampusz

-Betlehem

-Ajándékozás

-Üdvözletek, képeslapok

-A karácsonyfa

-Díszek

-Fények

-Ünnepi asztal

-Felhasznált irodalom (kedvenc részem a további tanulmányozásokhoz)

-Az irodalmi szemelvények forrásai

Az én számomra azért különösen érdekes és értékes az album, mert tele van olyan eredeti képeslapok, apróhirdetések képeivel, amik idejében én még szerintem nem is éltem, mégis olyan nosztalgikus érzés rájuk nézni, hogy el sem tudom mondani...ez az én számomra az igazi hangulat.

Arról nem is beszélve, hogy ha valaki szeretne gyűjtővé válni, a karácsony, mint téma szerintem tökéletes. Rengeteg olyan holmi van még mindig a piacon,ebek harmincadján, ami jobb életet érdemel. A magam részéről engem ezzel mindig meg lehet venni, ha bármi témába vágót látok, általában magammal hozom. Akkor is, ha nem olyan különleges...
Ha tehát komolyan érdeklődsz az ilyesmi iránt, vagy ismersz olyat, aki ilyen, ennél az albumnál tényleg keresve sem találhatnál jobbat.

Jelen pillanatban is kapható, például ITT , de mindenképp érdemes nyitott szemmel járni az antikváriumokban!





 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr4311932387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;