by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Babaház projekt

2016. február 08. - bardoczeva
Az úgy volt, hogy mint minden kislány, én is szerettem volna egy olyan igazi, nagy babaházat, de "csak" Barbie házam lett végül, ami azért a nyolcvanas évek elején még nem volt olyan kis dolog. Most 31 éves koromra jutottam el oda, hogy kész, nem várok tovább, nekem kell egy ház.


Minden összejátszott, hogy sikerüljön, megtaláltak a bútorok, Ninán keresztül is, a piacon is, és amikor a Bakancsoson szembe jött ez a komplett szoba, már tudtam, hogy ezt meg fogom építeni mielőbb.

 

 

 


Sajnos menet közben elfogyott a fehér festékem, így jóformán csak félig van készen, de nem tudtam itt abbahagyni közel egy hétre, úgyhogy berendeztem...aztán majd bonthatom le megint, amikor meglesz minden, amit szeretnék még bele.:)
Tervben van, hogy scrapbook kartonnal kitapétázom és az alsó kétharmadra fehér, párkányos lambériát szeretnék tenni.

 

 

 

 

    

 

    

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr308372332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jász50 2017.08.08. 12:07:59

mesés :)gratulálok :)

bardoczeva 2017.08.08. 13:53:34

@jász50: Nagyon szépen köszönöm!
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;