by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

A gyerekek szülinapja 2015.

2016. február 07. - bardoczeva
Az úgy kezdődött, hogy ugye megszállottan várom az alkalmakat, amikor kiélhetem a bennem élő dekoratőr hajlamaim. Ezért is vagyok úgy oda a karácsonyért, de szerencsére van ennek egy ellenpontja épp a nyár kellős közepén, ez pedig a két gyermekem születésnapja. Tehát jó ideje gondolkodtam már rajta, hogy miként kéne díszíteni a kertet maminál, ami elég uniszex és közben mégis muris, mivel pedig nem tudunk eljutni a tengerhez jó ideje, adta magát a dolog, hogy hozzuk házhoz a tengert.


Alaposan megterveztem a fejemben, hogy mit szeretnék. Nos, ez öreg hiba. Ami az ember fejében van, az nincsen. Az esemény előtt egy 3-4 nappal kezdtem érezni azt a fajta nyomást, ami már-már páni félelem, hogy itt pedig nem lesz szülinap, ha nem állok neki végre és fordítom át fizikai síkra a szellemi termékeimet.

Figyelgettem őket egész évben, mit szeretnek, minek örülnének, az ajándékok megvoltak. Viszont örök ellenségek vagyunk egymással a csomagolópapírok és én. Nagyon ritkán találok olyat, amire azt tudnám mondani, hogy "ez igen...".. Annának kivételesen találtam egy sötétkék alapon fehér pöttyöst, a pöttyök közepében rózsákkal, azzal teljes mértékben meg voltam elégedve, de Pittinek semmit...

Úgyhogy nekifogtam festeni. Háztartási csomagolópapír, egy kis dekor paint és a jó öreg gyümölcsös sör segítségével ez olyan cirka másfél óra alatt el is készült...viszont imádtam!

    
Utána került sorra a szintén jó rég tervben levő deszka palánk, a vasmacska motívummal, amit a telefonon google-iztam meg, hogy is néz ki igazából és szabad kézzel, előrajzolás nélkül festettem fel, ettől állati rusztikus lett...(van mire fogni a türelmetlenségem miatti hibáit...)

Készült még néhány tábla a kertben halomban álló bontott raklapok elemeiből, kicsit hasonlítanak az uszadék fára, nagyon megtetszettek. Szerintem máskor is fogom őket alkalmazni!

    
Az asztal, ami tulajdonképpen szintén csak egy halom raklap, árnyékba kellett, hogy kerüljön, ezért a körtefa alá telepítettem. A háttérben egy igencsak hanyag eleganciával kezelt fészer áll, úgyhogy ahhoz is próbáltam alkalmazkodni és így utólag a képeken fel sem tűnik.

Járkáltam körben a kertben és nézegettem, mit tudnék felhasználni és mire.
Így került be az a rengeteg régi használati tárgy a kompozícióba.

    
A raklapokat leterítettem, de ettől még a "foghíjassága" nem szűnt meg létezni, úgyhogy szükség volt egyenes felszínű dolgokra, amikre ténylegesen rá lehetett pakolni. Ezek lettek a patinás vágódeszkák mami konyhájából. Az egyik alá elrejtettem egy rég a fészernél rozsdásodó lábtörlő rácsot és azt kell mondanom, az lett a kedvenc darabom. A szívószálak és papír tasakok az Eztettem.hu-ról valók. A lámpások piacosok, a kábeldob a kertben eddig gurigaként szolgál a kicsik játékához. A gyertyatartók is piacosak, bár azokkal kicsit kellett foglalkozni. A rózsaszín zászló girland pedig évek óta visszatérő vendége a szülinapoknak.

 

    
A fehér sima papír poharak a TESCO-ból valók, hogy ne döntse fel őket a szél, duplán használtam őket, az alsóba tettem egy kis homokot súlynak, a másikat pedig beleállítottam, így elég stabil volt.
    


Ha hátat fordítunk ennek az asztalos kompozíciónak, akkor pedig ez a látvány fogad, szőlő fürtök alatti átjárás a medencéhez és hűsölés igazi asztalnál...

    


 Tudom, ez szentimentális dolog a részemről, de mit tegyek, ilyen vagyok...a gyerekeimért mindent megtennék, de melyik anya nincs ezzel így? Az a vágyam, hogy minden alkalommal sikerüljön lenyűgöznöm őket, amikor csak lehet, és mindezt nem a drága ajándékokkal, hiszen arra nincs is módom...Inkább kreatív megoldásokkal, amik mégis jelentenek némi élményt.


 Ezért gondoltam ki azt, hogy az ajándékokat egy kincses ládába rejtem, amit eldugok és amihez térképet rajzolok nekik. Azt kell mondanom, hogy imádták...
 Anna arcocskája pedig mindent elárult, amikor meglátta a feldíszített kertet.

    
    
    
    

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr338369016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;