by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Kész képeket se kímélek...

2016. február 05. - bardoczeva

A fő beszerzési forrás ebben az esetben is az ócskapiac volt. Ott fedeztem fel, mert a téma kihagyhatatlan, hiszen Micimackós illusztráció, ráadásul a régi fajta. A kép alapvetően valamilyen sorozat része, amit gyűjtőknek szántak, de nekem nem tetszett az a nagyon széles és nagyon sötét paszpartu, ahogy a sötét keret sem.

El is határoztam, hogy átalakítom.

img_0284.JPG

Szétszedtem a hátoldalán a papír tisztázást, kiemeltem a két paszpartut, bevontam őket papírral, a keretet fehér színt kapott, majd visszacsiszoltam, hogy kiadja a mintázatot.

Ha tetszett a poszt és szívesen olvasnál még hasonlókat, akkor szeretettel várlak a facebookon, ahol naponta frissül a tartalom!

img_0314.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr88362522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2016.02.06. 11:48:52

Micsoda gyönyörű keretet rejtett el az a sötétbarna máz! Úúúúgy szeretem a Micimackót!!!!!:)
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;