by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Egy gyertyatartó evolúciója

2016. február 05. - bardoczeva

2013-ban tettem szert a piacon erre a markáns gyertyatartóra. Az alap színe a mai szememmel már nem olyan katasztrófa, de akkoriban az volt az első dolgom, hogy mindent fehérre festettem. De hogy...Most visszaolvasva az akkori bejegyzést, fogom a fejem, hogy miket csináltam. Sokat próbálkoztam és tapasztaltam azóta, ami folyamatosan formálta a technikám és mélyítette a tudásom is, ám mentségemre legyen szólva, ennél a posztnál még fogalmam sem volt róla, hogy mi hogy működik.

img_9562.JPGimg_9563.JPG

Bár folyamatosan "lazulok", azért ott még mindig nem tartok, hogy az arany színt, vagy az antik verzióját fenntartások nélkül be tudjam fogadni, esetleg még szeressem is, úgyhogy mindettől függetlenül nem bánom, hogy a dolog így alakult.
img_9564.JPGimg_9565.JPG

Most hogy a dolgok változnak és új Otthon kialakítása van folyamatban, úgy gondoltam, hogy jó alkalom beengedni az újat, amit rég be kellett volna, tehát újra kézbe vettem az ügyet és gondolkodtam, milyen szín és megoldás hozná ki a teljes "fényét".

Végül a Pentart DEKOR PAINT SOFT festékének a MANDULA árnyalatát választottam és két rétegben lefestettem vele az egészet.

Mindenképpen úgy szerettem volna ezt is megoldani, hogy ne tagadjam meg a korábbi énem és a korábbi döntéseimet, ezért úgy döntöttem, hogy az alján levő kazettás részt viszont visszafestem fehérre. ez egyrészt szépen tagolja majd, másrészt jó mementója lesz az előzményeknek.

12657846_1017437154983893_8832294535568400197_o.jpgimg_1103.JPG

Mivel ez a festék, hasonlóan a krétafestékekhez matt végeredményt ad és valamennyire porózus a felülete, így mindenképpen szükség van valamilyen felületkezelésre. Esetemben ez a Pentartos antik paszta volt, melyet ecsettel hordtam fel az egész felületre a dolog strukturáltsága miatt, majd puha ronggyal töröltem vissza a felesleget.

img_1110.JPGimg_1111.JPGÖsszességében mintegy alapvetésként elmondható, hogy minél tagoltabb egy felület, annál jobban áll neki a paszta, mert a magasságok és mélységek egyértelműbben kirajzolódnak általa, ez pedig térbe helyezi a tárgyat. Valahogy olyan érzésem van most, hogy az eddig két dimenzióban létezett gyertyatartó immár átlóg a harmadikba is.

HA tetszett ez a poszt és szívesebben olvasnál hasonló átalakítós, festős témákról, gyere és kövess a facebookon is, ahol naponta megújuló tartalommal várlak!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr258362170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;