by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Girland egy perc alatt

2016. január 14. - bardoczeva
    


Az idei decemberem elég katasztrofálisan alakult egészségügyi szempontból, ezért az évnek ez a -számomra- legpörgősebb része most elmaradt. Nagyon szerettem volna sok szép posztot hozni, sok szépséget elkészíteni, de nem volt rá módom.

Talán jövőre.

Azért van pár apróság, amit néhány perc alatt össze lehet dobni, ilyen ez a csillagos, csengettyűs girland is, amihez a csillagokat a TESCO-ban találtam, egy más fajta akasztó volt rajta, amit karikára cseréltem és a csengettyűk... A csengettyűket bármilyen rövidáruban vagy hobby boltban lehet kapni szerintem, én nagyon szeretem a hangjukat!

Csak egy kenderzsinór  kell, amire felcsomózhatod és kész.
Nem nagy ügy, de annál mutatósabb!
További hasonlóan egyszerű, ám mutatós ötletekért gyere a facebook oldalamra!
Szeretettel várlak!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr328273606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;