by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Újabb doboz átalakítás

2016. január 12. - bardoczeva

Rengeteg régi fa dobozt halmoztam fel az elmúlt évek alatt, nagyjából mindet olyan szándékkal, hogy majd egyszer átalakítom...hát most szépen sorban kerülnek elő.
Ez a darab egy teljesen egyszerű, tényleg semmi nincsen rajta...viszont a belseje mesés...de erről később...

    


Voltak fém vereteim korábbról, ezeket is jó rég rakosgattam már, olyan rég, hogy félő volt, elveszítem ezeket a mini szegeket és csavarokat, amiket adtak hozzá.
Lefestettem a dobozzal azonos színre őket, mert ez az antik rezes árnyalat nem igazán áll közel hozzám.
A dobozt is lefestettem "szürke" árnyalatú dekor painttel.

Kiválasztottam egy transzferálandó keretet és a belső méretét felrajzoltam a tetőre. Dekor tapaszzal körbe ragasztottam, és mandula árnyalatra festettem.

    
Utána már csak annyi volt a dolgom, hogy a minta belső négy sarkát tűvel a helyére illesztettem, majd felraktam a mintát.

 

    


Utána már csak egy a keretbe passzoló feliratot kellett választanom. Felszegeltem a vasalatokat, és felraktam az elejére egy címkét. Abba egy olyan régi karton darab került, amin valaki kézírása szerepel. A hagyományos, csodálatos számok, ceruzával. Mellé írtam, mi van a dobozban.

    
    
    
Benne pedig a kincsek, a fa szalagtartóra szépen tekercselt szalagok, amiknek a nagy része az OBI-ból való, ahol tényleg nagyon szépeket lehet most kapni. Amíg az elején azt mondtam, hogy a doboz külseje teljesen egyszerű, most láthatjátok, hogy belül egy mesés, régi tűpárna és négyes osztás van, ami remekül kihasználható!
    
    
A festék tehát, amit a munkához használtam Pentart DEKOR PAINT SOFT mandula és szürke árnyalatban, a transzferáláshoz pedig szintén a Pentart Transzfer folyadékát vettem elő. Látszik a képeken, hogy igazán részletgazdag mintákat választottam és hibátlanul átvitt mindent.

Ha tetszett a poszt, gyere és kövess facebookon is, ahol remek közösséggel és naponta frissülő tartalmakkal várlak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr718267276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;