by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Gerebenből rendszerező

2016. január 12. - bardoczeva

Vettem a vaterán egy gerebent. Minden brocante stílusú magazinban feltűnik legalább egyszer, hát nekem is kellett...de eleinte csak a tüskés részében gondolkodtam, és a nagy fa alap nem is igazán mozgatott...míg ma el nem határoztam magam, hogy készítek egy rendszerezőt a megrendelésekről és a postázandókról, hogy semmi ne kerülje el a figyelmem.

    


Megpróbáltam leoperálni a rendelkezésemre álló igen csekély eszközparkkal a fáról a vas elemet, hát...életemet és véremet egy tetanuszért:))) Nem volt egy életbiztosítás fogóval felfeszegetni ezeket a százas szögeket, de végül sikerült.

    


A fogas rész ment a polcra, hogy gyerek kezébe még véletlen se kerüljön, a fa részt pedig leporoltam. Láttam korábban Fehér Levenduláéknál egy elég jónak tűnő megoldást a megrendelések rendszerezésére, ez inspirált a sajátomnál.
A felső részre táblafestékkel festettem egy kis részt, amire lehet krétázni, és mellé stencileztem egy pecsétet sima szürke Pentartos akril festékkel. A stencil Stamperia gyártmány.

A stencilezésnél a festéket nem higítottam, a szivacsecsettel függőleges mozdulatokkal dolgoztam, és mindig leszedtem a felesleget egy papíron, mielőtt a festendő felületre tértem volna.
A csipeszeket kicsit széthajtottam, de úgy, hogy még ne pattanjon szét és odaszögeltem őket az alaphoz.

    
    
    



Végeredményben annyira nem nagy ügy, de egy régi hiányt pótol és nem kellett hozzá megvennem semmit, minden volt itthon, ami nem hátrány, ha az ember lányára rájön az azonnali ihlet:))

Ha tetszett a bejegyzés, gyere és kövess a facebookon is, naponta frissülő tartalommal várlak!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr368267306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2016.01.13. 13:10:10

Nagyon-nagyon tetszik!!!!!!! Szeretem a régi tárgyakat új szerepben.

bardoczeva 2016.01.13. 21:00:42

@mammka2: de aranyos vagy, nagyon örülök, hogy tetszik, tervben van még pár ilyen..
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;