by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Fésülködő asztal Pannikának

Lignocolor "CREAM", "TERRACOTTA", "SHADES" és "GOLD" + transzparens viasz

2017. augusztus 02. - bardoczeva

Nagyjából egy másfél éve vettem egy fésülködő asztalt, akkor is már Pannikának szántam. Sötétre volt pácolva, egyszerű a formája, így igazából kis szürke egérként éldegélt itt nálunk azóta. Mivel nem túl régi és nem is túl különleges, biztos voltam benne, hogy le fogom festeni.

img_9023.JPG

img_9024.JPG

Mindenképpen valami olyan színt szerettem volna, mint amilyen a fal, ami előtt áll, hogy szépem belesimuljon a háttérbe. Áll mellette egy különleges szekrény, az úgyis elviszi a figyelmet, ez a szegényke pedig ha nem lett különleges, legalább hadd legyen elegáns.

Kikevertem lignocolor "CREAM" "TERRACOTTA" és "SHADES" árnyalatokból egy nagyon szép, piszkos rózsaszínt, és mellé próbáltam a "GOLD" árnyalatot, mert azt tudtam, hogy a fogantyúkat is fel szeretném frissíteni.

img_9025.JPG

img_9026.JPGAmikor saját keverésű színnel festek, mindig az a legnagyobb félelmem, hogy nem lesz elég a kikevert mennyiség, ezért nagyon vékony rétegekben haladtam, hogy lássam, jut-e mindenhová és szerencsére jutott. Még egy kicsit el is tudtam tenni belőle, amivel majd javítani lehet később. Felcímkézve elraktam egy befőttes üvegbe.

img_9027.JPG

img_9028.JPG

Amikor elkészült a festés, kicsit megcsiszolgattam az éleket és átlátszó viaszt tettem rá. Ebben a hőségben szemernyi gondot sem okozott a viasz eloszlatása, úgy olvadt, hogy öröm volt nézni...

img_9034.JPG

img_9040.JPG

A viaszolás után lefestettem a fogantyúkat is, hogy passzoljanak a tükröt tartó csavarokhoz. Nagyon jól passzol a rózsaszínes árnyalathoz ez az arany.

img_9035_1.JPG

img_9037_1.JPG

img_9031.JPG

img_9032.JPG

 Miután elkészült teljesen, kicsit rendezgettem a környékét és rájöttem, hogy az ágy mindennél jobban kívánja az átfestést, úgyhogy azzal folytatódik a projekt!:) Az íróasztalokkal még ráérünk, mert Anna nem megy iskolába idén, de jövőre újabb ráncfelvarrásra ad majd ez okot szerencsére.

Nagyon élveztem a munkát a nagy meleg ellenére is és sokat gondolkodtam azon, hogy vajon ezek a dolgok, amiket Annának elkészítek az ő vágyai vagy az enyémek igazából? Bár végül abban maradtam magammal, hogy amíg a kettő ugyanaz, addig nem lehet baj.

Ha tetszett ez az átalakítás és szeretnéd megnézni, milyen lesz az ágy, tedd a könyvjelzők közé a blogom vagy gyere és kövess facebookon, ahol naponta frissülő tartalmakkal várlak! 
alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr3012712700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;