by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Sztracsatella muffin

2019. január 01. - bardoczeva

_mg_3828_1.JPGRég volt már alkalmam receptet posztolni, pedig amúgy, ha van rá időm, én a konyhát is szeretem! A sütés-főzés az alkotás más területe, de úgyanúgy segít kiélni a bennem szunnyadó kreativitást, és ráadásul ezt a gyerekeim is nagyon élvezik!

Karácsonyra szerettem volna megsütni a következő muffint, de a betegségek miatt máshogyan alkalult az az időszak. Az ígéret azonban szép szó és mivel megfogadtam, hogy idén minden ígéretem betartom (max kevesebbet ígérek), így megsütöttem nekik a kedvencüket.

Hozzávalók:

  • 25 dkg liszt
  • egy zacskó sütőpor
  • 2 egész tojás
  • 2,5 dl (v 250 gramm) csokidarabos görög joghurt (sima is jó)
  • 10 dkg cukor
  • 2 evőkanál vanília aroma
  • 0,75 dl olaj
  • tetszés szerint csokireszelék (LIDL-ben vettem)
  • papírkapszli (PEPCO, kínai)

_mg_3824.JPG

Ebből az adagból az én módszeremmel 7-8 db lesz, mert ahhoz, hogy így kidagadjon a formából, nem elég 2/3-ig tölteni, én a tetejétől kb másfél centire állok meg. 

A tészta összekeverése se nagy ügy, eredetileg a száraz és "nedves" összetevőket külön szokás bekeverni, de én egyszerűen mindent beszórok a kézi mixer táljába és hagyom, hogy keveredjen pár percig.

A sütő 170 fokon kb 40 perc, max egy óra alatt megsüti, nem jó, ha túl gyorsan sül, mert kemény lesz a teteje. 

Habos kakaóval az igazi!
Jó étvágyat hozzá!

Ezúton kívánok minden kedves Olvasómnak jó egészséget és sok örömöt az Új Évben! 
Tartsatok velem idén is! 

Szeretettel:
alairas_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr1114526600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;