by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Új időszámítás

2018. február 13. - bardoczeva

2010 márciusában kezdtem a facebookos pályafutásom, erre emlékszem... a blogger életem korábbi, és bár már az eredeti blogom nincsen meg, az nagyjából tíz éves lehet idén.
Ebből kifolyólag úgy éreztem, hogy ideje kicsit megújulni. 

2010 decemberében egy igen agresszív, hivatalos hangnemű levélben megkeresett egy  divattervező hölgy, hogy az általam addig használt BYME név hozzá tartozik, jogvédett és ha azonnal nem tűnök el, megteszi a jogi lépéseket. Higgadt válaszként jeleztem neki, hogy semmi szükség idegeskedésre, majd akkor változtatok és nem lesz gond. (Hozzátenném, azóta sem hallottam róla, sem a saját nevén, sem byme-ként, de ez nyilván az én hiányosságom.)
Akkorra már majdnem egy éve ment az oldal, 2000-nél is több kedvelővel és újra kellett kezdenem.

2011 januárjában kezdtem a most Pure design nevű oldalt, akkor még Évi műhelyeként. A nulláról.
Azt tudtam, hogy nem akarok bonyolult logót, ezért egy b betűt választottam, ami a bardoczeva kezdőbetűjeként rám utal.
A mai napig azt használtam, ám mától más időszámítás kezdődik.
Akárcsak a porcelángyárak jeleinél, nálam is a logó alapján nagyjából be lehet majd lőni, mikor készült egy-egy varromány.:D Ami biztos, hogy eddig 2000 címkét használtam el, a kezdetek óta.
A mai nap folyamán megérkezett az újabb ezer darab, immár az új formával.
img_9951.jpgMiért pont ilyen?
Nem nagyon szeretem a figurális ábrázolást, jobb szeretem, ha a tipográfia már eleve dekoratív és nincsen szükség egyéb ábrázolásra.
Nézegetve a betűtípusokat, belefutottam egy kézírásra hajazó, dinamikus formába, amit SHIT HAPPENS-nek neveztek el.

Mondanom sem kell, azonnal magaménak éreztem.
A kedvenc filmem jutott először eszembe, a Forrest Gump vonatkozó részét kegyetlenül hülyén fordították, szerintük a shit happens azt jelenti, inkább szarba lépj (van rosszabb is). Szerintem inkább afféle murphy törvénye, vagyis, hogy ami megtörténhet, az meg is történik...és ez abszolut jellemző rám is, az életemre is, így nem volt kérdés, hogy ezt választom.

Megvolt hát a shit happens betűtípus, a nevem maradt, és a nevem kezdőbetűje is maradt, csak új ruhát kapott.
A kunkori b betű után itt a letisztultabb, elegánsabb b betű.

Olyan b betű, amihez végre tudok kapcsolódni más módon is, mint hogy tetszik a formája.

Új időszámítás kezdődik, mint mondtam...


A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7913664740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;