by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Karácsony 2017.

Fák, nappalik, étkezők...

2018. január 13. - bardoczeva

Kezdjük az elején... a dekorok nagy része leírással elérhető a karácsony menüpontban, szezonon kívül a karácsony címke alatt, így azokat nem részletezném. Kifejezetten a karácsonyi dekorra élezném ki a posztot, hogy készültem fel az Ünnepre a lakás központi helyén, a nappaliban.

Advent időszaka a tervezettnél sűrűbb lett, ahogy évek óta mindig eltervezem, hogy a december már csak a családé, ez sosem jön össze. Idén se sikerült így, de azt megfogadtam, hogy nem fogok rohanni. Annyit nem ér.
Tehát... a rengeteg elkészült dekor után az alábbi állapotból indult a nappali, valamikor december 20-án:

img_0231.JPG

Két nap megfeszített munka után pedig ide érkeztem el:

img_0334.JPG

Ennek a története kb annyi, hogy huszadikán jutottunk el fát venni. Az árusnál volt kemény 3 db nordmann, mondom, ez minden? Válasz: két hete ezer fám volt, ma van ötven, előbb kellett volna jönni...Ja....

Jó, mondom, mindegy, kiválasztottunk egy méretben nagyjából stimmelőt, aminek az egyik fele hiányzott gyakorlatilag, így jó áron megkaptuk.

Itt jött a kedvencem, hogy csináljunk a hátrányból előnyt? 
Szerettem volna elférni, tavaly a földön álló fa sok helyet elvett, ezért a ládára akartam felrakni, de ha a ládán van, akkor úgyse látszik, milyen a teteje hátul...alul meg azért nem, mert az ablakhoz van tolva, szóval...némi forgatás, helyezkedés után egészen elfogadható képet nyújtott csóri fa...
Talán egy olyan szög volt csak, ahonnan (formára) nem nyújtott olyan szép látványt és az ez a szög:
img_0337_1.JPG
No, de semmi baj, végül senkit nem érdekelt a fa, mindenki a fényeket figyelte, így ez kis mellékzönge maradt.
img_0336.JPG
Karácsony másnapján kézhez kaptam az új fényképezőgépem, azzal pedig már sokkal könnyebb dolgom volt..
img_9466_1.JPG

img_9483.JPG

img_9464_1.JPG

Idén először csináltam azt, hogy négy nappal előbb, december 20-án már feldíszítettem a fát. Akkor hoztuk el az árustól, semmi kedvem nem volt pár nap miatt leszenvedni az alagsori pincébe, ahol dohos minden, vagy a padlásra, ahol meg poros, mondtam, vigyük be, nem érdekes.

Szépen, nyugodtan, ráérősen feldíszítettem én, mert a többiek két felrakott dísz után leléptek játszani, de cseppet sem bántam. Betettem a kedvenc zeném, főztem egy jó teát és órákon át csak fát díszítettem. Semmiért nem adnám, így ezt be fogom vezetni, idén is biztos, hogy pár nappal már előbb felállítom. Ez volt eddig a fő stresszforrás minden évben.
Bőven elég feladat estére a két gyereket lecsutakolni, meg magamat rendbe tenni.

27-én anyuékhoz mentünk, ahol hasonlóan barátságos hangulatban telt el az óév.

img_9612.JPG

img_9617_2.JPG

img_9619_1.JPG
Minden közül a NYUGALOM volt az idei Ünnep kulcsszava, és tervezem, hogy ez is hagyománnyá válik a jövőben. Semmi másra nem fogok vágyni, csak néhány hét együttlétre és nyugalomra.
Mivel idén anyuék jönnek hozzánk, ki szeretnék tenni magamért.
Már most izgatottan várom, komolyan!

A terv alapjai megvannak, és a "készülődés" már most kezdetét vette a maga módján.

Ha tetszettek a képek és szívesen nézegetnél hasonló stílusú posztokat, gyere és kövess facebookon, ahol naponta frissülő tartalommal várlak!
alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr7713572461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;