by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

ANTI határidőnapló 2018

A Slow Budapest legnépszerűbb projektje

2017. november 09. - bardoczeva

Van ez a slow-mozgalom, biztos tudjátok...persze, hogy tudjátok, ha itt vagytok és engem olvastok, tudnotok kell. Szóval. Írtam korábban már róla, de most is leírom, hogy én sokáig nem tudtam magam megfelelően kategorizálni.
Persze nyilván nem is kell, de én szeretem, ha tudom, hova tartozom és bár sokat lazultam az elmúlt években, még mindig szeretem tudni, hogy melyik "skatulyában" van a helyem.
Ennek elsősorban az az oka, hogy sokan, sokszor kérdezik meg, hogy mivel is foglalkozom és nem tudok nekik egyszavas választ adni. Pontosabban nem tudtam addig, amíg fel nem fedeztem magamnak ezt az életmódot, azóta pedig ha kérdeznek, egyszerűen azt válaszolom, hogy igyekszem a slow design és a slow life szellemében vezetni a blogot és az oldalt.

Itthon ennek az irányzatnak számomra a Slow Budapest az atyja, őket itt találod.
Három éve adják ki az úgynevezett anti-határidőnaplójukat, ami majdnem olyan, mint egy sima naptár, csak sokkal jobb.

A mottó: "Szánj időt az életedre!" remekül kifejezi, mire is való ez a kiadvány.
Alább majd képekkel is illusztrálom, milyen szakaszai vannak, de azért szeretném előre bocsátani, nagyon igényes, minőségi KÖNYV van a kezemben.
Ez bőven több egy sima naptárnál.

-összegző lap arra vonatkozóan, mit kívánsz magadnak erre az évre?
-éves naptár
-minden hónapra választhatsz egy mottót magadnak
-minden hónapra le van bontva, abban a hónapban milyen idényjellegű zöldséget/gyümölcsöt érdemes fogyasztani
-minden hónap megfelelő ünnepnapjai, világnapjai
-minden hétre egy tanács, és minden hétre egy kreatív mondat, amit neked kell befejezned
-hó végén "elszámolás", milyen emléket viszel magaddal a hónapból és mit kívánsz magadra a következő időszakra?

(Az első képért bocsi, csak magyar scrabble-m volt.)

img_9763_1.JPG

img_9755.JPG

De akkor nézzünk bele...milyen belül. A grafika egyébként három kivitelben érhető el, de mindhárom stílusban hasonló. A többit egyébként ITT nézhetitek meg!

img_9758_1.JPG

img_9757.JPG

img_9760_1.JPG

img_9759.JPG

img_9761_1.JPGimg_9762.JPG

Mint minden grafománnak, nekem is mániám a sok kütyü, minden papírbolt az ellenségem, mert egyszerűen nem tudok határt szabni a vágyaimnak, amikor ilyesmi közelébe kerülök. Itt is van a naptár hátuljában egy kis boríték, amiben kis matricák is vannak, kiegészítendő a kreatív lassítást.

img_9754.JPG

198d700012.jpg

AZ ANTI-HATÁRIDŐNAPLÓ ELŐNYEI

ÖNISMERETI SEGÍTSÉG

TUDATOSSÁGNÖVELÉS

MINDENNAPI INSPIRÁCIÓ

JÁTÉKOS TERVEZÉS

EGYEDÜLÁLLÓ DESIGN

KÖRNYEZETBARÁT ÉS IDŐTÁLLÓ KIVITELEZÉS

KÉNYELMES HASZNÁLAT A MINDENNAPOK SORÁN

Nagyon tudom ajánlani...tudom azt is, hogy nem olcsó mulatság, de ha azt veszem, hogy mennyibe kerül egy szebb album, vagy egy bőr kötésű határidőnapló, máris nem olyan veszélyes. Szerintem karácsonyi ajándéknak is tök jó!

Ha többet szeretnétek olvasni arról, mi ez pontosan és mire való, akkor kattintsatok a Slow Budapest ide vonatkozó honlapjára és böngésszetek!

A többi könyvajánlómért kattintsatok IDE, és más, hasonló tartalmakért pedig irány a facebookra, ahol naponta frissülő posztokkal várlak!
alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr3513217437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;