by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Mondd el egy szóval...

Pentart matt akril "ESŐFELHŐ" + Pentart express transzfer oldat

2017. november 04. - bardoczeva

Amikor a kezembe akadtak ezek a kis fa táblácskák, azonnal tudtam, hogy mit szeretnék kezdeni velük. A formájuk kifejezetten ajándékkísérő-szerep után üvöltött, de én szeretem a nem hagyományos karácsonyfa díszeket is, így nevek helyett szavak kerültek rá. Számomra talán a legfontosabbak...

De lássuk, hogyan készültek!
Először is két réteg matt akrilt kapott az alap, majd kerestem valamit, ami kerek és méretben arányos, hogy körberajzoljam. 

img_0176.JPG

img_0177_1.JPG

Körberajzolás után jött a sima fehér matt akril és a kontúrozó ecset. Szépen átfestettem a kört, és mint a fenyőágakat gyerekként, "körbetüskéztem". Kívülről a kör felé irányuló mozdulatokkal haladtam körbe először csak kívül, aztán belül, nekem így kényelmesebb volt.

img_0178_1.JPG

img_0179_1.JPG

Miután megvolt a "koszorú", jöhetett a felirat. Kiírtam a házikóknál már levezetett módon az általam kiválasztott szavakat, megszerkesztettem a tükrözött verziót és kinyomtattam a transzferáláshoz.

img_0182.JPG

img_0181.JPG

Most azt a trükköt használtam, amit ilyen átfestős verzióknál mindig, amikor magának a transzferálásnak nem kell tökéletesnek lennie, hiszen úgyis átfestem. Egyszerűen fogtam egy grafitot és átfirkáltam a feliratot a táblákra. Így rögtön láttam azt is, hogy hol tartok, ami a kanállal simogatós verziónál mindig kérdéses...

img_0203.JPG

img_0197.JPG

Ugyan én ezeket a vastagabb préselt farost lapokat használtam, de ugyanúgy kartonnal (sörkartonnal) is jól működik a dolog, ha nem találtok ilyesmit.

Nem bonyolult, viszont akár ajándékba is el tudom képzelni olyasvalakinek, akinek nem akartok olyan igazán nagy ajándékot választani, egyszerűen csak jelezni szeretnétek, hogy gondoltatok rá is.

Ha tetszett az ötlet, akkor gyertek és kövessetek facebookon is, ahol naponta frissülő tartalmakkal és további dekor ötletekkel, útmutatókkal várlak!
Jó munkát, jó készülődést kívánok!
alairas_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr4913168434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;