by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Alkotó sarok gyerekeknek a nappaliban

Dekor paint "MANDULA" + narancsolajos viaszpaszta

2017. június 08. - bardoczeva

Ezúttal nincsen "előtte" képem, mert halál ciki volt... De ha el tudtok képzelni káoszt...mindegy is, ez már a múlt, lépjünk tovább!

Sokat gondolkodtam, hogyan kéne a gyerekeknek használható rajzsarkot kialakítani. A nappaliban kell, mert éni s mindig ott vagyok. Az étkezőasztal nem jó, mert azt féltem, általában abrosz van rajta, és a gyerekeim kiváló érzékkel kenik össze az asztal és az alátét széle között előbújó fél centis sávot is.

Aztán eszembe jutott, hogy van egy tökre nem használt zsúrkocsim, ami félig is kinyitható és az teljesen véletlenül épp olyan széles, mint a gyerek asztal. Polckérdés megoldva, továbbra is marad majd hely a két gyerek papírjának.

Korábban letakartam csomagolópapírral az egészet, de már nem érdemes, a papírt sajnálnám...
Évek óta totális kihasználtság mellett szolgál szegény, kimaxolták a gyerekek a képességeit, és vannak lemoshatatlan foltok rajta, de ettől élő.

A ceruzák és egyéb rajzeszközök tárolásához vettem hosszúkás fa dobozokat és lefestettem mandula színű dekor painttel, aztán átlátszó, narancsolajos viasszal töröltem át. Az egyikben csak a cerkák, a másikban minden más, tollak, zsírkréták stb.

(A fenti insta képen a legalsó doboz a mandula, felette viktoriánus rózsaszín dekor paint, mellette olajfa zöld pepírzsepi tartó, amiben azóta a gumikesztyűs dobozom tanyázik.)

Festettem neki egy szintén hobbiboltos kis polcost is, ezen remekül elfér a motoros cerkahegyező, és a fiókjában az ollók, meg a ragasztók (ha majd lesznek). Ezt Pannikám már kidekorálta, majdnem infarktust kaptam, amikor megláttam, mert előtte kb negyed órával fejeztem be, aztán rájöttem, hogy ez így tökéletes, ez is ettől élő.

img_0165.JPG

img_0166.JPG

A kész rajzok olyan tempóban kerülnek ki a kezük alól, mintha az életük múlna rajta, és rengeteg elrontott példány között néha igazi kincsekre akadok. Ezeket általában begyűjtöm, a többi a papírszelektívben végzi.

img_0163.JPG

img_0162.JPG

Ezzel a rajzoló sarok témáját befejezettnek tekintem, mivel mindent ennél az asztalnál csinálnak, esznek, gyurmáznak, rajzolnak, legoznak ésatöbbi, nyilván tök rugalmasnak kell lennem. Nem könnyű, azért ezt bevallom, de már alakulok.

Ha szeretnéd látni a többi projektet is, gyere velem facebookra!
alairas_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr1412576459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2017.06.08. 12:55:57

szuper lett! nem egészen értem facebookon a rosszmájú megjegyzéseket, miszerint ez addig lesz ilyen, amíg haza nem jönnek. Ha van helye mindennek, és nincs túl sok cucc, akkor tényeg gyerekjáték rendbentartani. Nálunk egy földrerakott gyúródeszka van csak sajnos, meg egy A4-es doboztetöben, konzervesdobozban álló ceruzák, és kisebb dobozokban a radír, ragasztó, pecsétek. Szerintem egy kicsit túl sok, de még így is pikk-pakk rendbe lehet tenni esténként (az 5éves is képes rá), és felteszem az egészet az alsó könyvespolcra.
Az összefirkált polc meg nagyon cuki, hát te is átalakítasz mindent, nem? ;)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2017.06.08. 13:00:36

szuper lett! nem egészen értem facebookon a rosszmájú megjegyzéseket, miszerint ez addig lesz ilyen, amíg haza nem jönnek. Ha van helye mindennek, és nincs túl sok cucc, akkor tényeg gyerekjáték rendbentartani. Nálunk egy földrerakott gyúródeszka van csak sajnos, meg egy A4-es doboztetöben, konzervesdobozban álló ceruzák, és kisebb dobozokban a radír, ragasztó, pecsétek. Szerintem egy kicsit túl sok, de még így is pikk-pakk rendbe lehet tenni esténként (az 5éves is képes rá), és felteszem az egészet az alsó könyvespolcra.
Az összefirkált polc meg nagyon cuki, hát te is átalakítasz mindent, nem? ;)

bardoczeva 2017.06.09. 11:18:49

@Nils Holgersonné: Hát dehogynem, ezért is nem vagyok meglepődve. És igen, én is ezt vallom, hogy ha van helye a dolgoknak, akkor azokat vissza is lehet tenni oda. Mindenki magából indul ki...;)
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;