by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Hello negro

Pentart dekor paint "FEKETE" + Pentart transzparens viaszpaszta

2017. február 28. - bardoczeva

A korábbi berögződésemmel, a fehér mániámmal nagyjából sikerült már "leszámolnom", ami azt jelenti, hogy tudatosan igyekszem átformálni magam és befogadni minél több dolgot.

A nagyon élénk színek mellett a fekete is nagy mumusom volt, ezért úgy voltam vele, hogy néhány lazább, színesebb próbálkozás után itt az ideje belevágni ebbe is. A pentart fekete dekor paintjét használtam, ami igazából inkább egy nagyon sötét szürke. A mélységét a pasztától kapja, anélkül igen kényes a felülete.

Ez egyébként egy bárki számára hozzáférhető, kezeletlen felületű, sima hobbiboltos doboz volt, amit ékszertartóvá alakítottam át, hogy ne ezer helyen legyenek a bizsujaim, hanem közöttük is legyen végre REND.

img_9541.JPG

img_9530.JPGA külseje lefestése és viaszolása után sörkartonra kasírozott len anyaggal béleltem a belsejét (a fedele belsejét is), amit egy turkálós nadrágból nyertem ki. Ez kedvenc megoldásom, mert amúgy ezek a len anyagok arany árban vannak, ráadásul igen ritkán elérhetőek nekem tetsző árnyalatban.

img_9528.JPG

img_9538.JPG

Amikor a bélelés is megvolt, gondolkodtam, mivel lehetne még hozzátenni valamit úgy, hogy az eredmény ne legyen "túl sok".A tetejét nem akartam a síkból térbe emelkedő motívummal díszíteni, mert úgy gondoltam, hogy a jövőben talán egy-két apróságot tehetnék majd rá a leendő helyén, az oldalán pedig nem láttam értelmét a dekornak. Így maradt a festés.

A "hello" feliratot az ingyenesen letölthető starfish betűtípussal kiírtam a monitoron a megfelelő méretben, majd grafittal és szabadkézzel átrajzoltam a doboz tetejére, végül nagyon vékony, kontúrozó ecsettel és fehérrel kifestettem. 

Utolsó lépésként kapott még egy réteg átlátszóm narancsolajas viaszt és VOILÁ!

Azt nem állítom, hogy az első pillanattól nagy a szerelem, mert még szoknom kell, de érdekes mód általában azokat a tárgyakat szeretem meg idővel a legjobban, amikkel az elején csak kerülgetjük egymást egy darabig. Az azonnal beleszeretősöknél pedig ahogy jön a nagy szerelem, viszonylag gyorsan megy is, hogy átadja a helyét egy újabb hirtelen fellángolásnak.

Ha tetszett a poszt, akkor gyere és kövess facebookon, esetleg instagramon, ahol minden nap friss anyagokkal várlak, vagy pedig tedd a blogot a könyvjelzőid közé, így biztosan értesülsz az új bejegyzésekről!
alairas_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr3712300597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;