by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Üvegpasztillás karácsonyfadíszek

Elkészítésük után az ékszerek is menni fognak!

2016. október 19. - bardoczeva

Szeretném az idei karácsonyt olyan különlegessé tenni, amilyenné csak tudom. A legújabb becsípődésem az, hogy szeretném, ha kék-piros lenne a fő irány, de közben rengeteg természetes kiegészítőt látok a lelki szemeim előtt, a fő motívumok pedig az erdő lakói lennének, ún. woodland-stílusban.

Ehhez azt találtam ki, hogy a plüss macik karakterét is felhasználnám, lágyítandó a vadságot, ezért kerestem olyan scrapbook kartont, amin a nekem tetsző motívumok szerepelnek.
Korábban is láttam már az óriási fém medál alapokat a nagy üveg pasztillákkal, de eddig elképzelhetetlennek tartottam, hogy valaha is viselném őket eredeti funkciójukban.

Most azonban arra gondoltam, hogy rendhagyó karácsonyfadísznek remek lesz!

_dsc9360.JPG

_dsc9361.JPGAz elkészítése nem túl bonyolult, a végeredmény pedig nagyon mutatós. Családi képeket is tehettek bele, nem csak grafikákat. Sőt, anyagdarabokat is. A lehetőségeknek itt is csak a képzelet szab határt!

Az a lényeg a ragasztó kiválasztásánál, hogy a végén átlátszóra száradjon, emiatt és a többi nagyon jó tulajdonsága miatt használom ezt a pentartos expressz ragasztót. 

Én úgy készítem el a függőt, hogy először a kiszemelt motívum közepére teszek egy kis ragasztót, ráillesztem a pasztillát és alaposan lenyomom, hogy minden levegőbuborék kimenjen alóla. Nem baj, ha a peremén megáll a ragasztó, mert ha teljesen átlátszóra száradt, a körbevágásnál egyszerűen leesik majd.

_dsc9362.JPG

_dsc9363.JPGHa körbevágtuk a pasztillát, akkor már csak a foglalatba kell egy kis ragasztó, pasztilla bele, jól megnyomkodjuk, hogy biztosan a helyére kerüljön. A tetejére tettem egy kis szerelőkarikát, amit kúpos fogóval könnyű nyitni és csukni, ebbe fűztem a bársony szalagot.

_dsc9365.JPG

_dsc9367.JPGegész kollekció készülhet így, és szerintem ajándéknak is remek, úgyhogy gyerünk, munkára fel!

Ha tetszett az ötlet és kíváncsi vagy a többire is, gyere és kövess a facebookon, ahol minden friss bejegyzésről értesítést kapsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr6111821997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;