by bardoczeva

PURE DESIGN

PURE DESIGN

Összeházasított tálaló

2016. február 09. - bardoczeva

Úgy kezdődött, hogy volt nekem egy szépen faragott "valamim". Valószínűleg egy lábakon álló vitrin volt, aminek az oldala nyílt és elöl be volt üvegezve. De amikor hozzám került, akkor egy szép sárga szocerál függöny volt bele akasztva egy fém rúdra. A rudat kioperáltam. A függönyt is.

Aztán került hozzám a komód, mesébe illő módon, és nagyon megbecsültem, mert csodálatos egy darab. Nagyon sokáig nem tudtam eldönteni, hogy fessem-e vagy ne. De végül azért festettem, hogy összepasszintsam ezzel a bepolcozott feketével.
Volt egy olyan érzésem, hogy ez jó lesz.

A festéshez Dekor paint soft MANDULA árnyalatot használtam, Nem csiszoltam és nem is alapoztam, mert azt szerettem volna, hogy az eredeti szín kerüljön elő, amikor megcsiszolom.

    


Két rétegben festettem és utána még volt hely, ahol rá kellett mennem. A jobb oldali alsó képen látszik, hogy a polcos belső részét egy árnyalattal világosabb színűre festettem, amit KRÉMFEHÉR hozzáadásával értem el. Nem tudtam eldönteni, hogy maradjon a belseje is mandula vagy legyen krémfehér. Ezért Dia tanácsára a dilemmám úgy zártam rövidre, hogy összekevertem a kettőt.

    



    


Egészen megváltozott a szekrény és megváltoztatta az egész szobát. Teljesen másmilyenek a fények, puhább, rózsaszínesebb lett a világ, amióta Mandula asszonyság beköltözött.
A szekrény külseje kb 1 liter festéket nyelt el, a fiókok belsejére nem is jutott, azt majd még pótolom természetesen.

    
    


Egyelőre nem waxoltam le, mert szeretném, ha még kicsit kopna, bár ahogy nézegettem és próbálgattam, nem kopik azért túl könnyen így sem.

*UPDATE: A műhely időközben bezárta kapuit, a szekrény új életet kezd majd egy másik helyen, de ez még a jövő zenéje... Ha nem szeretnél lemaradni róla, kövess a facebookon, ahol minden információról időben beszámolok majd!

A bejegyzés trackback címe:

https://bardoczeva.blog.hu/api/trackback/id/tr718372364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;